Når du får beskjeden ingen vil ha...

Så godt å høre at dere fikk så gode nyheter! Jeg har fortsatt ett håp om at alt skal være bra og at det ikke er en kromosonfeil, men følte uheldigvis at sånn som legen snakket og fortalte oss ting på så er det minimalt med sjangse for at det ikke er noe gale. Men du aner ikke hvor godt det er å høre litt solskinnshistorier oppi alt dette <3
Mine tanker går til dere <3 Krysser fingrene for at alt ordner seg!
 
Har dere bestemt dere for hva dere gjør videre? Tenkt mye på deg <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, no skal vi inn å ta fostervannsprøve i morgen og forhåpentligvis ser de mer på hjertet og den væsken under lillehjernen sånn at vi ikke bare går rundt å spekulerer på alt lenger
 
Ja, no skal vi inn å ta fostervannsprøve i morgen og forhåpentligvis ser de mer på hjertet og den væsken under lillehjernen sånn at vi ikke bare går rundt å spekulerer på alt lenger
Lykke til i morgen! Håper situasjonen viser seg å være mye bedre enn fryktet og at dere får all hjelp og støtte dere trenger!
 
Lykke til! Klem
 
Lykke te <3 krysser fingre og tær for dåkke :)





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var prøven tatt og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen! Vi fikk ikke vite noe mer om hjertet eller væsken så vi vet fortsatt egentlig ikke en drit og ser fortsatt ut som to spørsmålstegn. Vi får svar på de første prøvene på fredag eller mandag så prøver å forbrede meg mentalt til ventingen og de svarene vi får. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg skal få et friskt barn, men samtidig så er det veldig vanskelig no å se for seg da jeg automatisk egentlig tenker det verste med en gang..
 
Klem til deg
 
:Heartpink
 
sniker fra Mars... Tenker på deg. Høres virkelig umenneskelig ut
 
Klem til deg. Håper dykk får ei positiv tilbakemelding på prøvene dykk har tatt.
 
Da var prøven tatt og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen! Vi fikk ikke vite noe mer om hjertet eller væsken så vi vet fortsatt egentlig ikke en drit og ser fortsatt ut som to spørsmålstegn. Vi får svar på de første prøvene på fredag eller mandag så prøver å forbrede meg mentalt til ventingen og de svarene vi får. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg skal få et friskt barn, men samtidig så er det veldig vanskelig no å se for seg da jeg automatisk egentlig tenker det verste med en gang..
Håper det bringer dere nærmere et svar. Nervepirrende å gå i et slik vakum som ventetiden er.
Var du på rikshospitalet?

Stor klem ihvertfall.
 
Da var prøven tatt og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen! Vi fikk ikke vite noe mer om hjertet eller væsken så vi vet fortsatt egentlig ikke en drit og ser fortsatt ut som to spørsmålstegn. Vi får svar på de første prøvene på fredag eller mandag så prøver å forbrede meg mentalt til ventingen og de svarene vi får. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg skal få et friskt barn, men samtidig så er det veldig vanskelig no å se for seg da jeg automatisk egentlig tenker det verste med en gang..
Klem! Krysser fingrene for at det er fine prøvesvar:)


♡Overgangen feb/mars♡
 
Håper det bringer dere nærmere et svar. Nervepirrende å gå i et slik vakum som ventetiden er.
Var du på rikshospitalet?

Stor klem ihvertfall.
Ja det er veldig nervepirrende. Nei jeg var på haukeland
 
Back
Topp