Heffalompenbaby
Elsker forumet
Mini var 3 mnd når jeg var på første fest etter fødsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan i all verden orker man fest og "fyll" så tidlig etter fødsel? Og hvorfor bruker man tiden på det?
Trenger ikke være fest og fyll jeg tok noen glass med mannen en lørdag 3 uker etter lille kom. Viktog for oss å ha en kveld sammen med god mat, vin og litt kos
Jeg ammet 24/7 og hadde veldig behov for å bli kjent med den lille på det tidspunktet jeg, men jeg forstår jo at folk er forskjellige og orker/prioriterer forskjellig. (Mener det ikke nedlatende, får bare ikke formulert meg annerledes.)
Vi har f.eks ikke hatt barnevakt mer enn 2 ganger i 1-2 timer på dagen enda, og kommer nok ikke til å gjøre mer av det på veldig lenge heller.
Her pumpa jeg for livet i 14 dagene i forkant for å få det til haha... trengte den tiden etter 9 laaaange sexfrie måneder lille her er 10 mnd og vi har fortsatt ikke hatt barnevakt enda, men et glass vin og en god film unner vi oss en gang innimellom vi trenger kjærestetid nå skal det sies at mini sov igjennom natta veldig tidlig og ellers er den roligste babyen jeg noen gang har væry borti så det hjelper jo på
Hehe, vår tok ikke flaske før han var rundt 9 mnd, og har så langt ikke sovet gjennom natten mer enn en sporadisk gang her og der.
Han hadde kolikk de første månedene, har slitt med periodisk natteskrekk, og jeg brakk ryggen på 3 steder i bilulykke da han var 10 uker gammel. Og det er bare en brøkdel av det.
Kjærestetid, hva er det?