Når dere leverer gaver

Håper da og tror ikke, folk kommenterer det. Jeg bryr meg ikke hva vi får gavene i, men liker best selv å levere i finere poser uansett :)

Det var liksom det at Kengu sterkt antyder et noen har gitt henne beskjed om det, og da synes jeg det er.... Smålig og frekt av dem i så fall

At jeg godt kan like pene poser for ikke noen rett til å mene det er feil å bruke andre, syntes jeg
 
Det var liksom det at Kengu sterkt antyder et noen har gitt henne beskjed om det, og da synes jeg det er.... Smålig og frekt av dem i så fall

At jeg godt kan like pene poser for ikke noen rett til å mene det er feil å bruke andre, syntes jeg

Helt enig med deg.
Hadde også tatt en vurdering på om det blir flere gaver hvis de skal kritisere meg for posen altså!
 
Det var liksom det at Kengu sterkt antyder et noen har gitt henne beskjed om det, og da synes jeg det er.... Smålig og frekt av dem i så fall

At jeg godt kan like pene poser for ikke noen rett til å mene det er feil å bruke andre, syntes jeg
Nei, jeg skrev jo at jeg leste det en dag , absolutt ingen som har sagt det til meg.
 
Nei, jeg skrev jo at jeg leste det en dag , absolutt ingen som har sagt det til meg.
Ahh, da har jeg oversett en detalj

Lest er noe annet enn sagt, men fortsatt noe jeg mener man skal henge seg opp i
 
Ahh, da har jeg oversett en detalj

Lest er noe annet enn sagt, men fortsatt noe jeg mener man skal henge seg opp i
Det er jeg enig i.
Noen av kommentarene var såpass at jeg tenkte de aldri hadde fått mer gaver av meg om de hadde vært oå min liste.
 
Jeg skjønner egentlig ikke at det skal ha noe å si for å være ærlig.
Er det ikke tanken som teller? Ikke om papiret, eller hva gaven kom i var fancy liksom..

Har ikke noe å si nei, men noen liker bare at ting ser pent ut. Må være lov det også :)
 
Har ikke noe å si nei, men noen liker bare at ting ser pent ut. Må være lov det også :)
At en selv vil det med det en gir bort ja.
Å ha meninger om det andre gjør er derimot noe annet.
 
Leverer i den posen jeg har, eller uten pose. Spørs helt på hvor mange gaver det er snakk om :)
 
Til min familie må som regel gavene sendes i posten, til samboers familie leveres de i poser, eller tas med direkte på julaften avhengig av hvor vi feirer.
 
Tar det har for hånden - kan godt være en pose fra kiwi det. Bryr meg lite om hvilken pose gavene blir fraktet i ved levering så lenge de kommer frem til de som skal ha gavene. Er ikke akkurat slik at posen er en del av innpakningen (ihvertfall ikke de gavene jeg har pakket inn og overlevert) så tar meg ikke noe bry med å fikse "fine" poser til overlevering. Er det bare 1 eller 2 gaver som skal leveres tar jeg den gjerne i hånden også men er det såpass mange at det er behov for poser så kan det like godt være en fra matbutikken
 
Det har jrg også gjort, men det er virkelig ikke innafor leste jeg en dag.

Pripne mennesker da :p Her omkring leveres gaver i poser man har har. Alltid gjort. Bruker da ikke ekstra penger og energi på å skaffe pene poser. Gavene kommer gjerne i store poser fra leketøysbutikk. I dem får man plass til mange! :)
 
Leverer i de posene jeg har liggende, som oftest kiwi poser. Det er ikke posen som er gaven, den ligger pent innpakket inni posen. må ærlig innrømme at hvis jeg skulle få fine poser med gaver oppi så tror jeg at jeg ikke ville merket det en gang.
 
Fikk nettopp levert noen julegaver fra svigermor, i søppelsekker og bæreposer. Kunne ikke brydd meg mindre, er jo ikke posen vi skal se på :p
 
Back
Topp