Når bytte til tynnere vognpose i bag?

annth

Glad i forumet
Jeg har en datter på 4 mnd og ligger fortsatt i bag og er usikker hvor tidlig kan jeg bytte til en tynnere vognpose?
Det er kanskje litt tidlig ennå men jeg bør vente til det blir bedre vær ute.

Jeg er litt usikker, sist gang fikk jeg barn på våren hadde vi ikke det problemet. Da hadde han vognpose tykk frem til neste vår. Da var han i sportsdelen.
 
tror dette er vanskelig for andre å svare på. Enten bruker du tynnere klær i vinterposen fremover, eller bytter til vårpose og kler litt varmere :) Der kjenner du på hva som passer deg/dere best :) Og på hvor varm ungen din er kontra hva det er ute :)
 
tror dette er vanskelig for andre å svare på. Enten bruker du tynnere klær i vinterposen fremover, eller bytter til vårpose og kler litt varmere :) Der kjenner du på hva som passer deg/dere best :) Og på hvor varm ungen din er kontra hva det er ute :)
Skulle til å skrive det samme:happy: Dessuten så er jo været så skiftende :wacky:Her bruker vi en tynnfleecepose på de litt ` varmere` dagene og en ullpose på de mer kalderedagene :happy:
 
Her bruker vi easygrow light så fort gradestokken viser plussgrader. Lillesøster er varm av seg.
Tenker du må se ann barnet og været. Det er forskjell på solskinnsdager og regn/vind
 
Er nok individuelt, ja. Men vi har ikke byttet enda. Hun ligger i vinterposen og får kun votter på seg nå om dagen. Hun kjennes passe varm ut når hun våkner. 5-6 plussgrader her. Jeg tenker at hvis jeg selv skulle sove ute hadde jeg heller hatt tykk sovepose og lite klær enn mye klær og tynn pose [emoji295]️
 
Er nok individuelt, ja. Men vi har ikke byttet enda. Hun ligger i vinterposen og får kun votter på seg nå om dagen. Hun kjennes passe varm ut når hun våkner. 5-6 plussgrader her. Jeg tenker at hvis jeg selv skulle sove ute hadde jeg heller hatt tykk sovepose og lite klær enn mye klær og tynn pose [emoji295]️
Vi har pakket bort vinterposen for en mnd siden. Og hu har bare body og bukse under sommerdyne og er nesten for varm[emoji28] ligger på 8-10 grader her nå. For å si det sånn så lurer jeg virkelig på hva vi skal ha på da det er 20 grader.
 
Vi har bytta. Varm baby og varmt her. Var 12-15 grader flere dager på rad og sol.

Personlig er jeg mye mer bekymra for overoppheting enn nedkjøling.
 
Vi byttet for to uker siden. Har easygrow lite+ og bruker bare bomullsbody og strømpebukse under.
 
Her bruker vi easygrow light så fort gradestokken viser plussgrader. Lillesøster er varm av seg.
Tenker du må se ann barnet og været. Det er forskjell på solskinnsdager og regn/vind

Samme her [emoji1312] varierer bare hvor mye klær vi har på han, evt legger et teppe oppå posen igjen.
 
Back
Topp