Når buksen begynner stramme

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg hadde akkurat gått ned en str i jobb buksen min, men måtte tilbake til str større pga lufting ubehag siden den var veldig stram. Men i dag er det helt sykt ubehagelig med den store jobb buksen også :laughing021 då må bruke strikk i knappen trikset for å ikke få helt åndenød. Om alt er bra på ul på torsdag skal jeg bestille sånn knappe forlenger. Vil ikke over i mammabukser heeelt enda.
Flere med samme problem?
 
Hahaha :laughing001
Ja her er de vanlige buksene stramme :dead: hoper i kosebuksa så fort jeg kommer inn døren hjemme.. må nok kjøpe noen litt løsere :shifty:
 
Kan heldivis gå i løse busker på jobb. Det som er positivt nå med å jobbe i mta er at vi ikke har no arbeidsuniform. Så jeg har kuttet dongeri/stamme buksene siden jeg føler meg så oppblåst og blir fort ubehagelig over magen og når det går over tid så bruker å ende i kvalme :/
 
Kan heldivis gå i løse busker på jobb. Det som er positivt nå med å jobbe i mta er at vi ikke har no arbeidsuniform. Så jeg har kuttet dongeri/stamme buksene siden jeg føler meg så oppblåst og blir fort ubehagelig over magen og når det går over tid så bruker å ende i kvalme :/
Ja. Akkurat det savner eg å bare jobbe i bhg. I butikk er jeg litt mer bundet.
 
Ja. Akkurat det savner eg å bare jobbe i bhg. I butikk er jeg litt mer bundet.
Ja, tenkte på det her om dagen at jeg er glad for at jeg ikke jobber på sykehjem nå så jeg slipper unna di ekle boksene :') Men ser den med butikk også :/ Ikke noe godt når man kjenner buksene presser over der det er litt ubehagelig fra før av :eek:
 
Har en bukse som nok blir pakket bort for godt. En veldig trang dongeribukse som passer ok, men som ble veldig ubehagelig å ha på plutselig. Jeg har egentlig bare veldig trange bukser og joggebukser, så får nok litt utfordringer på det punktet der ganske snart.
 
Eg har allerede utfordringar med uniformsbuksene mine ☺️ So e spent på resten av vegen ☺️
 
Jeg hadde akkurat gått ned en str i jobb buksen min, men måtte tilbake til str større pga lufting ubehag siden den var veldig stram. Men i dag er det helt sykt ubehagelig med den store jobb buksen også :laughing021 då må bruke strikk i knappen trikset for å ikke få helt åndenød. Om alt er bra på ul på torsdag skal jeg bestille sånn knappe forlenger. Vil ikke over i mammabukser heeelt enda.
Flere med samme problem?

Hvor selger de knappe forlenger? Sånn vil jeg å ha? :)
 
Jeg bruker helt vanlig gummistrikk på buksene mine nå. De er aaaalt for stramme [emoji85]
 
Jeg har også uniform og jeg måtte bruke en størrelse mindre enn hva jeg pleier. Det sier seg vel selv at det er ubehagelig, men i tillegg var det mer ubehagelig over nedre del av magen. Jeg led meg igjennom arbeidsdagen [emoji28] [emoji29]
 
Dongeribukse går fint enn så lenge, men smekk og knapp åpnes med en gang jeg skal sette meg ned:hilarious:
 
jeg har vært så kvalm og kastet opp de siste ukene, så jeg har heller blitt tynnere... ingen problemer med buksene foreløpig, men alt som strammer er uansett ubehagelig..
 
Har en bukse fra hm fra forrige svangerskap men "magebeltet" er litt for stort så buksa sklir ned. Skikkelig lekkert. Har og superstretchbukser og de funker bra. Stramme på de rette stedene.
 
Har begynt å gå i gravidbukser alle rede, de andre buksene er lagt i skapet til jeg er ferdig å gå gravid [emoji1]
 
Back
Topp