Når bruker dere å feire bursdag?

Jeg har STOR familie (som i 10 tanter,9 onkler og eh... Usikkert antall søskenbarn). Det var veldig hyggelig å "bare" være mamma, pappa og søsken på MIN dag ;)

Haha, høres litt likt ut som hun lillemor her. Mange tanter,onkler,besteforeldre og oldeforeldre ++ :D blir litt svett! :D
Men likte veldig godt den tradisjonen dere har, tror vi skal ordne med noe sånt til hun her også som blir 3 år neste mnd :)
 
Vi har liten feiring med bare oss hjemme den dagen om det er man-tors det faller på. Faller dagen på helg, blir den feiret helg. Men vi har så stor familie og nære venner. Så endten leier vi lokale med alle, eller må dele opp, så blir feiring over flere dager. Det siste er veldig slitsomt :p
 
Jeg har STOR familie (som i 10 tanter,9 onkler og eh... Usikkert antall søskenbarn). Det var veldig hyggelig å "bare" være mamma, pappa og søsken på MIN dag ;)
Det har jeg også, og jeg har alltid elsket stort selskap på min dag. I fjor feiret jeg sammen med min mann, vi ble 35 begge to, og i år bare med mine foreldre, men inntil da har jeg hatt selskap med masse folk unntatt de årene jeg bodde i Bergen.

Nå er det greit, for min sønn handle de folka to uker senere i stedet, men for dem er det som for meg, kjekt med stort selskap på bursdagen
 
Pleier å ta dattera mi sin 1 mnd før bursdagen(på min bursdag) med noen og de vi feirer jul med på dagen hennes som er på julaften :p
 
Prøver å ta det på selve dagen, men kan ikke alle da så må vi få til en feiring etterpå også. Feiring på dagen blir det uansett :)
 
Vi har nærmeste helg:)
Bor mange langt unna så passer best slik..
 
Vi tar familie som regel helga før sia dem alle bor ett stykke unna :) men så har vi hatt gudforeldra på dagen hennes og iår hadde ho også par venninner med foreldre par daga etter, tilknyttet til helg...neste år begynne vi med barnebursdag, ho e 4 år da...men ikke planlagt enda hvordan vi gjør d da...blir nok lagt til motsatt helg av familie pga leggetider og jobb eller spørs neste år blir d vel 1mnd før for vi e vel på ferie når ho har...men da vil d bli feiring med farsia æ...
 
Gjerne i helgen her. Vi er liksom ikke ferdig med middag og sånn før i 17.30 tiden og da er det ganske sent for en som blir 3. Liker også å ha litt tid til forberedelser så hverdag blir det ikke her fremover heller :)
 
Drar opp denne.
Jenta mi har bursdag midt i juli, i bhgferien. Skal feires fredag 30.juni i bhg. Vil helst feire barnebursdagen mandagen samme uke. Men det blir jo utrolig mange forskjellige dager. Men sånn får det bli. Noen som tenker noe om det? Tips?:)
 
Vi har vår egen planer på bursdagen hans hvert år, da er kun vi 3 som feirer
Bursdagsfeiring. Med familie er i helgen
 
Den dagen det passer best, alltid lørdag eller søndag for de av oss som ikke har bursdag i ferier. På selve dagen får de gave og kake/muffins el med lys på senga
og velger middag og dessert.
 
Vi går alltid ut å spiser sammen bare vi tre (nå fire) på selve dagen til den som har bursdag. Bursdagsbarnet velger hvor. Voksenbursdag og barnebursdag legges til nærmeste helg [emoji4]
 
Drar opp denne.
Jenta mi har bursdag midt i juli, i bhgferien. Skal feires fredag 30.juni i bhg. Vil helst feire barnebursdagen mandagen samme uke. Men det blir jo utrolig mange forskjellige dager. Men sånn får det bli. Noen som tenker noe om det? Tips?:)

Vanlig her at det blir litt sånn :)
 
Nå har eldste bursdag 8 juli, så barnebesøket blir feiret før sommerferien starter, risikerer at ingen kan komme dersom vi venter.

Pleier å høre med familien om de er hjemme eller ikke rundt bursdagen hennes, slik at flest mulig kan komme.

I år blir familiebesøket også noen uker før hennes bursdag, jeg har selv bursdag da, og jeg har termin 13 juli i år, og vil gjerne ha feiring unnagjort før fødsel :)

Minsten sin bursdag , som er i september, blir feiret nærmeste helg, fordi min samboer jobber mye kveldsvakter.
 
Eldste fyller som regel år akkurat i vinterferien. Så som regel blir det søndagen etter bursdag med familie. Og første skoledag etter ferien med barneselskap.

Minste tas en hverdag med barneselskap (nærmest mulig bursdagen) og familieselskap nærmeste søndagen.
 
Back
Topp