Når ble babyens navn bestemt?

Lenge før jeg ble gravid :p Har navn på neste barn også klart allerede, lenge før vi prøver igjen :p
 
2-4 uker før fødsel. Mannen er litt sær når det gjaldt navn. Jeg tenkte på navn fra pos test, men alt ble forkastet.
 
Etter ul i uke 16. Våknet opp med navnet i hodet dagen etter ♡ aldri hørt eller tenkt på navnet :O er jo så fint, natalia heter hun :)
 
Bestemte oss rett etter oul med begge ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Første fikk navn etter OUL, hun i magen er vi fortsatt usikre på nå, 6 mnd på vei :p
 
Før fødsel. Hadde både jente og guttenavn klart:)
 
Fikk navnet før hun ble laga:p
 
Han fikk navn ett par timer etter fødselen, vi viste ikke kjønn og hadde alternativer til begge. Jeg fikk ikke hilset på med en gang og samboer kunne informere om at ingen av navnene passet den lille. Dermed var det brainstorming på fødestuen og vi valgte det vi først var enige om :)

Denne gangen vet vi kjønn, jeg har ett par favorittnavn, men enige er vi ikke ennå :)
 
nr1 fikk navn etter oul. nr2 fikk navn før ho var på vei og nr 3. er vi nesten sikre på navn i uke19..
 
Hadde vel så og si bestemt oss. Men det ble ikke heelt bestemt Før et par dager senere.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Samme dag hun kom ut


Sent from my iPad using BV Forum
 
Før fødselen.

Hadde navnet som en favoritt lenge før fødselen. Var det navnet vi alltid endte opp med når vi snakket om navn.

Hadde det ikke passet til henne, hadde vi byttet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde en liste og hver våre favoritt navn. Men hun var 3 eller 4 dager gammel, før hun fikk navnet sitt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nr 1 fikk navnet sitt på vei hjem etter ordinær UL :)
Nr 2 var vi ganske sikre lenge, men det ble helt bestemt når hun ble født. :)
Nr 3 er navnløs i magen enda hvis det er ei jente, men har navnet klart om det blir en gutt. :)
 
Jeg så navnet da jeg var 16, og falt pladask! Når jeg ble gravid sto det mellom to alternativer på gutt og ett på jente. Fikk vite at det var gutt, og da var det egentlig ikke noen tvil. Det navnet jeg hadde hatt i bakhode siden jeg var 16 år ble navnet på lillemann:)
Eneste som var litt kjipt var at det navnet var på vei opp i popularitet, og fire uker før termin var det fire annonser i lokalavisen med barn som skulle hete det samme som min. Det stoppet ikke meg da, og Noah Leander er navnet på min gutt :)


Mamma's lille bajas ❤️
 
Back
Topp