Når bestemte dere navnet?

M

Moderator Tonje

Guest
I tiden før fødsel er det en del vordende foreldre som har mange diskusjoner når det er snakk om den nye verdensborgeren et navn..

Når bestemte dere navnet? - Og når har dere fortalt venner/familie?
 
Navnet ble bestemt når vi visste kjønnet [emoji16] navnene var allerede klare [emoji87]
Delte det rundt jul med familie, venner fikk vite det for ikke så lenge siden [emoji85]
 
Hadde navnet på lista fra da jeg gikk gravid med storesøster, og hadde vel mer eller mindre bestemt oss før han ble født [emoji4] Var ingen hemmelighet blant venner og familie hvilket navn vi tenkte, så det har de fleste visst om lenge [emoji4]
 
Sto mellom 2 navn. Jeg fikk vite av jordmor da jeg lå på oppvåkning hva hun het, så pappan ble visst veldig sikker mens jeg lå i narkose. Haha
 
Sto mellom 2, ble endelig bestemt på fødestua mens vi ventet på at ting skulle starte.
 
Vi hadde et jentenavn og et guttenavn før han i det hele tatt var laget [emoji170] Omtalte han med navn hele svangerskapet, også til andre. Så viktig for oss at alle ble khent med han, ikke bare «babyen»
 
Dagen vi innså at hun ville komme 5 uker før tiden måtte vi ta et valg mellom de to navnene vi likte☺
 
Her har jeg hatt navnet klart siden uke 20 men mannen min måtte bli vant med det. Og det ble det til slutt [emoji4]
 
Før hun var helt påtenkt, og da vi fortalte storesøsknene om graviditeten kastet de det ut som et første forslag de begge var enige om, så fra da var det bankers.
 
Back
Topp