Når begynte du å trene etter fødsel?

Etter et par måneder :) Renselsen var over og jeg hadde litt mer kontroll over kroppen igjen ;)
 
På dag 10 - tok en Step-time på treningssenteret :) senere har det gått i spinning og etterhvert også styrke.
 
No 9 veke ette:) Zumba;) Men har gått tur omtrent kvar dag fra ca 3-4 veke
 
Er det ikke anbefalt å vente til etter 6 uker? På grunn av delte magemuskler blant annet?

Det er tre uker etter fødsel og har store planer om å trene etterhvert. ;)
 
Ikke begynt enda :p er fem mnd... Var på trening to dager før ho kom, men nå bare koser vi oss ;)
 
Begynte med riding 6 uker etter KS, gikk kjempefint. Annen trening har jeg ikke tid til
 
Wæææææ! Ikke begynt enda... Skulle starte i feb men snuppa er totalt avhengig av mammaen sin. Har gått 400 km siden slutten av januar da, så det får telle. Men håper å få begynt igjen. Har trent litt hjemme :)
Hun er 5 mnd.
 
Har ikke begynt ennå:eek: men her gått tur nesten fra dag 1
 
Har ikke trent noe særlig pga bekkensmerter fremdeles :S men går mye tur, minst to timer om dagen :)
 
6 uker
 
Begynte på treningssenter etter 4 mnd, før det var det litt trilleturer :) hun kom til med keisersnitt og er nå straks 10 mnd :)
 
Er det ikke anbefalt å vente til etter 6 uker? På grunn av delte magemuskler blant annet?

Det er tre uker etter fødsel og har store planer om å trene etterhvert. ;)
Det gjelder sit-ups :) annen type trening kan man begynne med så fort man orker dersom man ikke har vondt. Jeg begynte med Step 9 dager etter fødsel.
 
Begynte med trilleturer på dag 4, trente styrke etter 3 uker. Frøkna er nå straks 14 uker og formen begynner å bli bra, tross et par kg ekstra over skinka ;)
 
Ikke kommet igang ennå - 5 måneder etter fødsel. Har ammet så hyppig at hadde knapt kommet igang med treningen før neste amming
 
6 uker
 
Begynte veldig lett 3 uker etter fødsel, lette vekter for å venne kroppen til det igjen. Begynte ordentlig etter 6 uker.
Var veldig usikker på hvordan magen skulle kjennes ut når det har greit å trene den igjen, så begynte med forskjellige plankeøvelser bare. Har begynt mer ordentlig magetrening igjen nå :)
 
Begynte etter 3 uker med førstemann:)

Måtte krangle meg til å få i gang igjen medlemskapet mitt hos SATS, de ville at jeg ventet 3 uker til;-)

Gikk kjempe fint. Startet rolig og økte på etterhvert!

Andremann gikk det noen mnd, da formen var betraktelig dårligere:)
 
Back
Topp