Når bør man egentlig kontakte føden?

Jeg har hatt det veldig likt som deg, og ringte til slutt føden på fredag. Fikk da beskjed om å legge meg ned på venstre side, drikke noe iskaldt, spille musikk for magen og telle spark i 30 min.

Syntes hun var mye roligere enn forventet, men telte ca 30 bevegelser på den halvtimen, og ringte de opp igjen som avtalt. Da sa de at det var veldig bra og at de ga toppscore hvis man kom opp i ca 12 spark/bevegelser i løpet av en time. Men jeg skulle bare ringe tilbake om jeg følte at noe ikke stemte eller sånn.

Ble forøvrig beroliget nok av dette og etter å ha vært mye våken i natt skjønner jeg jo at det er da hun er i full fart [emoji23] Sover sikkert mye på dagen tipper jeg, for i natt var det ikke måte på hvor mye hun styra på der inne! [emoji1]

Hvis du er bekymret så ring tenker jeg, spesielt hvis du ikke får det ut av hodet [emoji846]
Så utrolig god oppskrift på å teste det :)
 
Ja, så lenge man vet om det går det jo greit med tverrleie også. I hvert fall for meg, som ikke er redd for et planlagt KS. Satser på svar i morgen, håper bare de ikke insisterer på å vente til helt opp mot termin.

Hvordan har det gått? Har du fått noe svar?
 
Back
Topp