Når 3 plutselig blir 4

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hei og hopp!

Jeg testet positivt på Clearblue digital i går, og foreløpig termin er 30.juni. Veldig spennede, men også veldig overraskende da dette ikke helt var lagt i planene våre. Men sjokket har gått litt over nå, og jeg har begynt å glede meg. Foreløpig har jeg fælt lite symptomer, det hadde jeg forøvrig med hun jeg har fra før også, så spennende hvordan dette utvikler seg. Men jeg har enormt vondt i ryggen, og en del murringer.. Men noe usikker på om ryggen kan skyldes på graviditeten :p
 
Gratulerer så mye ! :love017 Jeg har også termin 30.juni :gen014 Blir spennende å følge alle her inne :Heartred
 
Gratulerer så mye ! :love017 Jeg har også termin 30.juni :gen014 Blir spennende å følge alle her inne :Heartred

Så spennende.. Jeg er veldig usikker på om termin stemmer, bestilte tidlig UL nå istad, så blir spennende å se om den stemmer :p
 
hvor holder du til? er litt usikker på dette med TUL her jeg bor.. hmm.. Kunne godt tenkt meg å fått sett lille spire!
 
Jeg har også foreløpig termin den 30. :D Morsomt å følge litt med i andres dagbøker :)
Hvor gammel er datteren din?
 
5+2

Herregud, jeg er så trøtt! Jeg er helt skutt hele dagen uavhengig om jeg legger meg tidlig og får stå opp litt senere enn vanlig.. Håper det snart går over for det er veldig frustrerende når man egentlig har ett lass med pensum å lese og en eksamen å gjøre :p Ellers er jeg mer eller mindre symptomfri, hender jeg har litt murringer i magen, men veldig lite plagsomt hvertfall :) Håper bare kvalmen fortsetter å holde seg borte, men fikk den ikke før uke 6 sist, så den kommer vel :p
 
Back
Topp