Myggnetting

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Bruker dere myggnetting på vognen nå? ser det er så mange som ikke gjør det så lurer på hva som er vanlig hehe :)
 
Ja, hvis hun sover ute når jeg er inne. Men egentlig mest mot katten..... Bruker inke nett når vi triller tur
 
Bruker det egentlig hele tiden når det er sol. Synes det er så sinnsykt mange veps ute!
 
Bruker det ikke når vi er ute og triller, men om vognen står i ro. Har ikke sett noe særlig insekt enda i år.
 
Bruker det som regel ikke når vi triller, men alltid når hun sover ute. Både mot katter og insekter ;)
 
Når vognen står i ro eller vi er i skogen med masse insekter er det på, men ikke ellers ;)
 
Takk for alle svar. Ble så usikker på hva som er vanlig. Jeg har automatisk alltid tatt det på når vi triller. Men ser nesten aldri noen andre som triller har det på :)
 
Ja, d bruker jeg. Er så masse insekter ute nå, så syns d er best.
 
Jeg bruker det både når vi triller og står i ro ute. Vil ikke ha insekter oppi vognen hennes:)
 
Bruker der til og med om vinteren :p Synes det skjermer pittelitt for skarpt lys.
 
Bruker det en del ja. Glemte å kjøpe mygnetting som passet til emmaljungaen min men fant ut at mygnettigen til bugabooen passet på bagen. Yaj.
 
Back
Topp