Mye "mens/gravid" symtomer etter spontan abort

Nefie

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hei

Jeg mistet i august ifjor (nesten 3 mnd på vei) og etter da har jeg nesten konstante ømme ømme bryst +++

Tidligere så hadde jeg slike symptomer max en ukes tid i forbindelse med mensen.
Nå er det omtrent omvendt... jeg føler meg nesten normal i ca 1 uke... resten av måneden er jeg svimmel, kvalm, trøtt, ømme bryst og stikninger i nedre del av magen på siden.

Er det noen andre som har opplevd at kroppen har endret seg slik etter en SA?

Det tok 2 mnd å få tilbake mensen etter SA
 
Tja, merker at jeg har fått litt mer ømme bryster siden SA i januar. Det kommer og går litt. Og er fortsatt trøtt og uopplagt. Og har noen ganger litt ubehag eller hva nå enn jeg skal kalle det, nederst i magen. Er ikke gravid igjen, for jeg tester av og til. Har heller ikke fått ordentlig mens igjen ennå. Bare småblødninger. Så det er nok noe kluss med hormonene for min del...
 
Jeg har også mye som skjer med kroppen nå etter MAen i januar. Ømme bryster, murringer, vann i kroppen, sinnsyk lukte- og smakssans. Sistnevnte er så voldsom til tider at jeg ikke klarer å spise leverpostei for jeg får en ekkel ettersmak av jern i munnen [emoji12]

Jeg hadde første mens for to uker siden, men nå føles det som om det er noe på gang igjen...og jeg har normalt lange sykluser...

Jeg tenker at det er hormonene som er litt på bærtur for tiden!
 
Hei!
Så kjipt at det har skjedd og du ikke har blitt gravid igjen enda :(
Jeg mistet i MA i september i fjor. Jeg ble også veldig dårlig etterpå og jeg blødde store koagler etterpå, og mensen var unormal. Jeg hadde masse graviditetstegn etterpå, og så i desember ble jeg veldig dårlig. Kvalm hele tiden, sliten og svimmel og gikk helt i kjelleren og fikk panikkanfall der jeg trodde jeg var alvorlig syk. Legen mente det var angst og jeg fikk derfor ikke time til gyn for å sjekke om noe var galt. (Jeg har bare en eggstokk igjen etter to operasjoner Pga cyster på eggstokken så jeg var redd for at noe var galt med den resterende) så jeg gikk en måned med sterk angst før jeg begynte å komme meg. Jeg fikk en time hos gyn i begynnelsen av Jan- i uke 17! Er fortsatt svimmel i perioder, har mye vondt i magen med menssmerter og stikninger. Mensen var ca normal sist gang for første gang. Jeg endte med å betale meg time på volvat nå for å sjekke om jeg hadde eggløsning og om ting så normalt ut. Det gjorde det så nå går det enda mye bedre. Men har mye vondt i magen og helt utrolig ømme bryst etter EL og frem til mens. (Det hadde jeg aldri før)

Den vi mistet satt i PP1. Nå er vi i PP7, og selv om jeg fikk se at jeg hadde eggløsning tror jeg ikke det klaffet denne gangen for jeg var hos mine foreldre på besøk i en annen del av landet, og tror ikke jeg rakk hjem til EL.

Håper det ordner seg for deg og oss alle som prøver :)
 
Back
Topp