Mye kynnere og tur på sykehuset ❤️

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
I går ble jeg sendt på sykehuset av jordmor , med mange kynnere de siste ukene samt små blødninger. Jeg fikk en veldig god opplevelse av både sykehuset og hele teamet der. Jordmor , lege og overlege sjekket meg og babyen flere ganger. De kom frem til at har skjøre slimhinner så jeg blør lettere , men dette er ikke farlig. Har blitt sykemeldt i en mnd nå for å ta det med ro så kynnere kanskje roer seg.❤️ Skal tilbake om to uker for kontroll , da jeg har risiko svangerskap.
føler meg veldig godt ivaretatt og det er en god følelse når man er gravid ❤️
 
Så bra de sjekker det opp! Godt å føle seg godt ivaretatt ❤

Sykmelding er lurt når man sliter med kynnere, viktigste er jo at de helst ikke skal påvirke livmorhalsen! Men antar de sjekket lengden på den osv på sykehuset :happy:

Bedre at de sjekker en gang for mye enn en gang for lite :)
 
Godt at du får god oppfølging ❤️ viktig det!
 
Bra du blir godt ivaretatt og fulgt opp:Heartred
 
Så godt alt bare er bra! Håper det holder seg slik mange uker til!
 
Ja var veldig godt å føle seg ivaretatt og trygg ❤️Min egen jordmor sendte meg sms når jeg kom hjem for å «sjekke» innom , og det satt jeg pris på:) Nå håper jeg at tiden fremover blir roligere så babyen holder seg der han skal en god stund til ❤️❤️
 
Hei, håper du føler deg bedre snart ❤️ Hvordan opplever du kynnerne? Får du vonde smerter? Jeg opplevde vonde kynnere etter en fjelltur her om dagen, så tenker jeg framover at jeg ikke tar på meg de tøffeste turene resten av graviditeten!
 
Hei, håper du føler deg bedre snart ❤️ Hvordan opplever du kynnerne? Får du vonde smerter? Jeg opplevde vonde kynnere etter en fjelltur her om dagen, så tenker jeg framover at jeg ikke tar på meg de tøffeste turene resten av graviditeten!
Jeg har kynnere med smerter og uten smerter , er nok greit som du sier å ikke ta de tøffeste turene.
Jeg fikk beskjed om å være flinkere til å lytte til
kroppens signaler , så kanskje det er noe du kan ta med deg også❤️
 
Høres veldig fornuftig ut! Har ikke hatt slike smerter i ettertid, så tror det funker fint å roe seg ned litt.. Helt enig at det er viktig å lytte til kroppen din ❤️
 
Back
Topp