Murringer

Sommerbarn2024

Flørter med forumet
Hei,

Er i dag 33+6 og har i dag hatt veldig mye murringer i mage og rygg. Noen som vet hva dette kan være?
Var hos jordmor på tirsdag og da sa hun at baby lå med hode ner og hadde delvis festet seg. :)
 
Hei,

Er i dag 33+6 og har i dag hatt veldig mye murringer i mage og rygg. Noen som vet hva dette kan være?
Var hos jordmor på tirsdag og da sa hun at baby lå med hode ner og hadde delvis festet seg. :)
Ring føden om du er usikker, alltid. Da får du svar og eventuelt en sjekk om du har behov. Da tar de avgjørelsen for deg. Jeg har nylig kommet hjem fra opphold på føden, alt bra med meg og bebis. De var veldig tydelige på at jeg skulle ta kontakt, både for min egen del om jeg var redd, og fordi det er umulig å vite hva som er modning og hva som er normalt uten en sjekk :) Så bare ring, du. Det er ingen som syns du maser. De er der for oss.
 
Hei,

Er i dag 33+6 og har i dag hatt veldig mye murringer i mage og rygg. Noen som vet hva dette kan være?
Var hos jordmor på tirsdag og da sa hun at baby lå med hode ner og hadde delvis festet seg. :)
Hvordan går det?
 
Hei igjen og takk som spør
Det har roet seg veldig så satser på at det bare er kynnere/modning.
Det er bra, ikke vær redd for å kontakte føden om det kommer igjen eller tar seg opp :Heartred
 
Jeg har mye mensmurringer om dagen, er 32+4 i dag. Begynte rundt uke 30 og kommer av og på i tillegg til mer kynnere :Heartpink
 
Jeg har mye mensmurringer om dagen, er 32+4 i dag. Begynte rundt uke 30 og kommer av og på i tillegg til mer kynnere :Heartpink
Det har jeg også! Bare pass på at du ringer føden om du er bekymret :Heartred Det blir nok bare mer og mer av dette fremover :love017 Modningstegn! Men seriøst, ring om du er bekymret.
 
Mye av det her og! Sammen med kynnere og nedpress. Jm sier det er helt normalt :shy:
 
Samme her. Mye som skjer om dagen, mye oftere og sterkere kynnere. Har også stikk og press nedi der, så tror han klargjør seg :hilarious: :dead:

Født i uke 37 begge ganger, så håper han fortsetter den trenden - da er det plutselig ikke så altfor lenge igjen :Heartblue
 
Er det noen av dere som har født før som husker når kynnere og sånt begynte å komme i første graviditet? Tror ikke jeg har kjent noe som helst ennå, men er helt sikkert ikke unormalt det heller :smiley-ashamed004
 
Samme her. Mye som skjer om dagen, mye oftere og sterkere kynnere. Har også stikk og press nedi der, så tror han klargjør seg :hilarious: :dead:

Født i uke 37 begge ganger, så håper han fortsetter den trenden - da er det plutselig ikke så altfor lenge igjen :Heartblue
Så heldig du er, a! :love017 Jeg tror ikke jeg går til termindatoen, men tror heller ikke jeg føder i uke 37 :hilarious:
 
Er det noen av dere som har født før som husker når kynnere og sånt begynte å komme i første graviditet? Tror ikke jeg har kjent noe som helst ennå, men er helt sikkert ikke unormalt det heller :smiley-ashamed004
Merket ingenting til kynnere første svangerskapet :smiley-ashamed004 men begynte med modningsrier ca 1,5 uke før termin og ble satt i gang 3 dager før termin. Var da godt moden :happy:
 
Er det noen av dere som har født før som husker når kynnere og sånt begynte å komme i første graviditet? Tror ikke jeg har kjent noe som helst ennå, men er helt sikkert ikke unormalt det heller :smiley-ashamed004
Jeg har nok alltid hatt mye kynnere, også som førstegangs. Så jeg vet ikke om jeg er rette til å svare :smiley-ashamed004 3 uker før termin fikk jeg blodslim og fikk en kontroll, da hadde jeg 1 cm åpning som jeg gikk med frem til tre dager før termin :hilarious: Det var mye modning og maserier på de ukene, det var litt slitsomt. Spør jordmor om du er usikker, men jeg er helt sikker på at det også er normalt. Kan hende du har uten å legge merke til det også.
 
Er det noen av dere som har født før som husker når kynnere og sånt begynte å komme i første graviditet? Tror ikke jeg har kjent noe som helst ennå, men er helt sikkert ikke unormalt det heller :smiley-ashamed004
Jeg har startet med kynnere tidlig i alle svangerskapene mine. Men vet at det er like vanlig at de ikke kommer før mot slutten også :)
 
Så heldig du er, a! :love017 Jeg tror ikke jeg går til termindatoen, men tror heller ikke jeg føder i uke 37 :hilarious:
Ja vi har slippet et par uker med venting, så det var veldig deilig :Heartred skal jo sies at nr 3 er en luring, så plutselig går jeg til termindatoen denne gangen :dead:
 
Ja vi har slippet et par uker med venting, så det var veldig deilig :Heartred skal jo sies at nr 3 er en luring, så plutselig går jeg til termindatoen denne gangen :dead:
Haha! Min har truet med å komme i april, 31+2, men holder seg foreløpig inne. Jeg ble innlagt på føden med smerter og påvirket livmor, fikk riehemmende og lungemodningssprøyter og full pakke. Snakk om luring! Men vi kom hjem på dag fire, fremdeles med baby i magen! Det er derfor jeg tror jeg går til over 37, fordi han er en megaluring som skal skremme meg :hilarious: Jeg tror jeg kommer til å gå med modningsrier som bygger seg opp og daler ned i ukesvis :hilarious:
 
Haha! Min har truet med å komme i april, 31+2, men holder seg foreløpig inne. Jeg ble innlagt på føden med smerter og påvirket livmor, fikk riehemmende og lungemodningssprøyter og full pakke. Snakk om luring! Men vi kom hjem på dag fire, fremdeles med baby i magen! Det er derfor jeg tror jeg går til over 37, fordi han er en megaluring som skal skremme meg :hilarious: Jeg tror jeg kommer til å gå med modningsrier som bygger seg opp og daler ned i ukesvis :hilarious:
Så godt at de fikk stoppet det som var i gang, skikkelig luring :joyful: De trenger noen uker til inni magen :Heartblue

Ja disse ukene blir spennende og nervepirrende :hilarious:
 
Så godt at de fikk stoppet det som var i gang, skikkelig luring :joyful: De trenger noen uker til inni magen :Heartblue

Ja disse ukene blir spennende og nervepirrende :hilarious:
Ja, de sa at de kan ikke stoppe en fødsel, så det var nok veldig kraftige kynnere jeg hadde. Men når livmorhalsen var på virket og "nebbet" i begge ender, så ble det 48t med fullstendig ro! Det gjorde susen, på dag tre var den lang og lukket igjen!

Det er så spennende fremover atte fy! Jeg er så spent på hvem som føder først :love017 Det trenger ikke være meg! Du føder i mai, du? Om bebis kommer i uke 37?
 
Jeg har nok alltid hatt mye kynnere, også som førstegangs. Så jeg vet ikke om jeg er rette til å svare :smiley-ashamed004 3 uker før termin fikk jeg blodslim og fikk en kontroll, da hadde jeg 1 cm åpning som jeg gikk med frem til tre dager før termin :hilarious: Det var mye modning og maserier på de ukene, det var litt slitsomt. Spør jordmor om du er usikker, men jeg er helt sikker på at det også er normalt. Kan hende du har uten å legge merke til det også.
Oisann, haha! Høres litt kjipt ut å måtte gå SÅ lenge med litt åpning, man tenker jo gjerne at ting da er i ferd med å skje, kanskje :hilarious:
Kan høre ved neste kontroll, men er foreløpig ikke bekymret - bare nysgjerrig på når man kan forvente at ting skjer, selv om det er såpass individuelt som det er. :happy:
Kan jo som du sier også hende at de er der uten at jeg merker det. Mannen sitter i alle fall tydeligvis med inntrykk av at jeg har veldig høy smerteterskel utifra hvordan jeg har beskrevet ting og hvordan ting tas når det er som verst (bekkensmerter feks), kan jo hende det er noe i det også. Er skikkelig pingle når det gjelder fingre og tær vet jeg, men kan jo hende terskelen faktisk er litt høyere på andre ting :hilarious:
 
Back
Topp