Murring, stikking, verking

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Da jeg gikk gravd med datteren min hadde jeg maaasse stikking og smerter i livmor/eggstokk området, ofte strålte det ut i lysken. Husker at det føltes som at mensen skulle komme når som helst, noe den aldri gjorde heldigvis.

Sist jeg var gravid (som endte i SA) hadde jeg nesten ingenting rar følelse i livmorområdet. Litt svak murring en gang i blant, ellers føltes det ganske "tomt" der. Helt til spontantaborten begynte selvølgelig, da gjorde det veldig vondt, men da var jeg IKKE i tvil om hva som skjedde. Ble øm i hele magen og ryggen sprengte og skjeden føltes øm.

Nå er jeg gravid på nytt og det stikker noe så sinnsykt. Verker, stikker i eggstokkene, i skambeinet og litt i korsryggen/bekkenet til tider. Da stråler det helt ned i leggen. Hååper at dette er et tegn på at det skjer ting og at det vokser, ikke at det skal gå galt igjen.

Noen som har efaring med det samme? Evt. bare erfaringer rundt det med murringer og smerter? :)
 
Likt hær. Kjennes ut som det blir satt støt i eggstokkan. Å stikk konstant midt fram i midten. Enkelte daga e ryggen grusom.
 
Her har jeg murringer nesten hele tiden, men de er ikke så sterke.. en gang innimellom stikkinger..
Har vondt i korsryggen nesten hele tiden..
Det føles likt som de andre svangerskapa mine, men husker ikke hvordan det var den ene gangen jeg mista..
Da hadde jeg bare en magefølelse på at den ikke ville sitte fast, så jeg venta bare på at det skulle skje..
så jeg stoler mer på magefølelsen min enn symptomene egentlig:)
 
Likt hær. Kjennes ut som det blir satt støt i eggstokkan. Å stikk konstant midt fram i midten. Enkelte daga e ryggen grusom.

Samme som her da. Godt å høre vi er flere, husker det som normalt fra mitt første svangerskap :)

Her har jeg murringer nesten hele tiden, men de er ikke så sterke.. en gang innimellom stikkinger..
Har vondt i korsryggen nesten hele tiden..
Det føles likt som de andre svangerskapa mine, men husker ikke hvordan det var den ene gangen jeg mista..
Da hadde jeg bare en magefølelse på at den ikke ville sitte fast, så jeg venta bare på at det skulle skje..
så jeg stoler mer på magefølelsen min enn symptomene egentlig:)

Enig med deg, sist hadde jeg en dårlig/rar følelse fra start til slutt! Og det gikk jo rett vest det. Så magefølelsen tror jeg har mye å si altså.
 
Jeg har perioder slikt som dette, men ikke like mye som i mitt første svangerskap. Men kjenner igjen smertene, de er like når de kommer. De kommer å går på en måte.
Hver gang jeg nyser så kjennes det ut som at jeg får sennastrekk på siden av magen [emoji23] det var faktisk slik min første mistanke slo an før jeg tok testen. [emoji85]
 
Jeg har perioder slikt som dette, men ikke like mye som i mitt første svangerskap. Men kjenner igjen smertene, de er like når de kommer. De kommer å går på en måte.
Hver gang jeg nyser så kjennes det ut som at jeg får sennastrekk på siden av magen [emoji23] det var faktisk slik min første mistanke slo an før jeg tok testen. [emoji85]

Kanskje man ikke kjenner det like godt ved flergangsgraviditet fordi livmoren har vært utvidet en gang før? :p
 
Kanskje man ikke kjenner det like godt ved flergangsgraviditet fordi livmoren har vært utvidet en gang før? :p

Har hørt det kan være noe i det ja [emoji1360] noen sier at magen blir større og kommer raskere også.. spent her nå [emoji85]
 
Kjenner det jeg å. Husker at de første 3 månedene var vonde og de siste 3. Så prøver å roe meg med at denne lille spiren sitter siden det er murring og stikking veldig mye. Men kjenner litt mer på frykten av å miste bare fordi jeg har sagt det til folk.
 
Kjenner egentlig ikke så mye murring, men stikker skikkelig når jeg nyser!
 
Back
Topp