Moweo bedside crib

Lucy2018

Betatt av forumet
Junilykke2018
Har noen av dere erfaring med denne? :) Ser den selges rimelig på jollyroom og vurderer å bestille, men finner så lite info om den.
 
Jeg har troll bedside crib og den gleder jeg meg til å bruke igjen[emoji7] Definitivt det aller beste av babyutstyr vi hadde sist.

Moweo ser jo lett og fin ut. Hvilken type du velger er sikkert ikke så nøye. Det er jo selve hensikten som er genial. Synes jeg i alle fall.
 
Jeg var også inne på Jollyroom igår og så på bedside cribs :happy: Synes Moweo sin så veldig fin ut, men den ble dessverre for lav ift vår relativt høye seng. Endte opp med Troll sin, som var den eneste som kunne justeres høyt nok :)Skye: Har dere noe slags feste til foreldresengen?
 
Ingen erfaring med den, men vi har en Chicco next to me[emoji4] Veldig fornøyd med den[emoji173]️
 
Jeg har troll bedside crib og den gleder jeg meg til å bruke igjen[emoji7] Definitivt det aller beste av babyutstyr vi hadde sist.

Moweo ser jo lett og fin ut. Hvilken type du velger er sikkert ikke så nøye. Det er jo selve hensikten som er genial. Synes jeg i alle fall.

Kan du sende link av troll sin? Er det den på jollyroom?[emoji1317]
 
Jeg var også inne på Jollyroom igår og så på bedside cribs :happy: Synes Moweo sin så veldig fin ut, men den ble dessverre for lav ift vår relativt høye seng. Endte opp med Troll sin, som var den eneste som kunne justeres høyt nok :)Skye: Har dere noe slags feste til foreldresengen?

Godt poeng!

Endte opp med å bestille Troll selv, dobbelt så dyrt, men forhåpentligvis verdt det :)
 
Jeg var også inne på Jollyroom igår og så på bedside cribs :happy: Synes Moweo sin så veldig fin ut, men den ble dessverre for lav ift vår relativt høye seng. Endte opp med Troll sin, som var den eneste som kunne justeres høyt nok :)Skye: Har dere noe slags feste til foreldresengen?

Troll bedside crib har ikke noe feste til foreldresengen som jeg kan huske. Men vår seng har en tung overmadrass som ikke beveger seg noe så crib’en sto alltid stødig inntil sengen vår. Vi hadde ikke hjulene festet på.
 
Vi har skaffet babybay sin bedside crib. Den kan festes i senga vår :) Kjøpt brukt på finn, og skal fikse ny madrass :)
 
Back
Topp