Morsomme kjøp

Gåte82

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg kjøpte meg t-skjorte på wish. Skal ta bilde hver uke og krysse ut ukene. 20180220_200324.jpg
 
Ååh, så gøy! Denne vil jeg også ha [emoji7] Va kostet den? Hvor lang leveringstid var det?
 
Ååh, så gøy! Denne vil jeg også ha [emoji7] Va kostet den? Hvor lang leveringstid var det?
Jeg bestilte den den 3. Feb og fikk den i dag, så det tok ikke så lang tid. Finner ikke igjen akkurat den jeg kjøpte fra, og husker ikke hva jeg betalte, men finnes en lik til ca 50 kr. Dette er søkeordene: Summer Funny Cute Soft Maternity Short Sleeves Shirt Pregnancy T-shirt Pregnant Women Wear Letter Print Expected Date of Childbirth Cartoon Pattern Tees Tops Blouse. http://www.wish.com/c/5a83a0845e2ae108750a0612
 
Må bare si at stoffet i t-skjorta er veldig tynt, og den sorte skrifta var litt vanskelig å se mot den mørke røde fargen. Men det gjør ikke noe.
 
PicsArt_03-05-06.58.03.jpg Nytt kjøp som jeg er fornøyd med. Kjøpte slike hendelseskort på søstrene grene. Var ganske mange kort, og her er et lite utvalg...
 
Er det flere som har kjøpt noe som de er spesielt fornøyd med?
 
Kjøpte disse på wish før vi skulle igang med prøverørsforsøket i Januar! Brukte de under uttak/innsett og i rugeukene[emoji173]️ og det funka[emoji173]️

IMG_3313.JPG
 
Back
Topp