Morsdagen!

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Feirer dere morsdagen? Hvis ja, hvordan?

Har dere forslag til hva jeg gi til mamma i morsdagsgave?
 
Ja, barna tegner og gratulerer og vi pleier vel å bake noe:) lurer på om jeg må minne mannen på det?
Jeg hadde kjøpt en blomst og skrevet kort, men det kommer vel an på mammaen, og deg:) kanskje nye sokker eller underbukser?
 
Her er vi klare for andre morsdagen. Gleder meg stort! Mannen synes det var stor stas med farsdag. Vi er begge to glad i feiringer. Mamma får blomster og kort. Jeg vet hun setter stor pris på det.
 
Tenkte å bestille blomster å få levert på døra til mamma.. Hun bor langt unna, så vanskelig å feire sammen :)
 
Ja, barna tegner og gratulerer og vi pleier vel å bake noe:) lurer på om jeg må minne mannen på det?
Jeg hadde kjøpt en blomst og skrevet kort, men det kommer vel an på mammaen, og deg:) kanskje nye sokker eller underbukser?

Hehe, kan være lurt. Så slipper man å bli skuffa. Jeg minner alltid gubben på ting som skal skje!! ;)
 
Takk for tips alle sammen[emoji173]️. Tror jeg landet på kort og blomster og kake[emoji173]️
 
Barna tegner, vi baker gjerne noe. Og så har det vel skjedd at jeg har fått blomster også.
 
Skal nok bake litt fastelavensboller og kose oss sammen :happy:
 
Back
Topp