Sitrus95

Andre møte med forumet
Hei. :) La denne også ut på generelt men fikk ikke noen svar. :smiley-ashamed004 Bare av nysgjerrighet hvilken modningstegn hadde dere før fødsel startet? Og hvor Lenge varte det?
Hadde ingen sist da vannet gikk og jeg blei satt igang. Så er litt moro å høre hva dere hadde. Og om noen gikk over tid? Eller født før termin pg disse tegnene?

Er selv bare i uke 33 så håper jo ikke hun blir født enda:smiley-ashamed004 men kjenner på mensensmerter, masse kynnere, nedpress, støl/stikking i underlivet og løs mage, men trenger jo selvfølgelig ikke være noe tegn på modning. Føler jeg vagger som en gås til tider haha
 
Jeg fikk bare tegn med mellomste, jeg modnet nok litt med storebror og, men jeg har ikke lagt merke til det.
- Modningsrier, det begynner som kiling i underlivet, og du kjenner det trekker seg sammen.
-diaré
-trøtt
 
Med førstemann:
2-3 dager før fødsel: nedpress, ilinger, kynnere og mer vondt i bekken og korsrygg, spesielt da jeg gikk.
10 timer før riene startet: slimproppen gikk
2-3 timer før riene startet: vond og støl rygg. Som etterhvert utviklet seg til rier.
 
Førstegangsfødende nå, og synes fortsatt det er litt vanskelig å si akkurat hva jeg kjenner :smiley-ashamed004
Har nok hatt en god del nedpress de siste dagene, kjennes hverfall veldig ut som at hun presser nedover og det kjennes godt i lysken. Hodet har festet seg.
Hun beveger seg mer enn tidligere, og i tillegg har jeg mange flere kynnere nå, kan ikke reise meg fra seng, sofa eller stol uten å få kynnere.
Har hatt forstoppelse nesten hele graviditeten, men ikke nå lengre. Har også begynt å hovne opp en del i armernog bein.
Er 37+1, og det hadde egentlig ikke gjort noe om hun kom bittelitt før termin :Heartpink
 
Med første opplevde jeg mye nedpress i tiden før og at slimproppen gikk over en uke før hun kom. Fødte da 37+2, 37+0 i dag, ingen like tegn nå ihvertfall :dead:
 
Er nå 36+2, har hatt veldig ubehagelige menssmerter i løpet av natten med kynnere, ganske sår i korsrygg, løsere i magen og kjenner tidvis på nedpress. Ila dagen har smertene mildnet, er ingen regelmessighet på de, så er veldig spent på hvordan dette utvikler seg! :smiley-ashamed004
 
Er nå 36+2, har hatt veldig ubehagelige menssmerter i løpet av natten med kynnere, ganske sår i korsrygg, løsere i magen og kjenner tidvis på nedpress. Ila dagen har smertene mildnet, er ingen regelmessighet på de, så er veldig spent på hvordan dette utvikler seg! :smiley-ashamed004
Det kan være at noe skjer, men det kan og være falske rier, modning eller bare stress i kroppen.. Jeg synes det er så vanskelig å vite hva som er hva når alt er så likt.
 
Det kan være at noe skjer, men det kan og være falske rier, modning eller bare stress i kroppen.. Jeg synes det er så vanskelig å vite hva som er hva når alt er så likt.
Ja veldig vanskelig å vite. Håper det bare er stress i kroppen i så fall, for jeg skulle gjerne ha henne i magen en liten stund til :Heartred:)
 
Er nå 36+2, har hatt veldig ubehagelige menssmerter i løpet av natten med kynnere, ganske sår i korsrygg, løsere i magen og kjenner tidvis på nedpress. Ila dagen har smertene mildnet, er ingen regelmessighet på de, så er veldig spent på hvordan dette utvikler seg! :smiley-ashamed004
Dette har jeg også hatt i natt/i dag! Har i tillegg hatt litt antydning til blod i utfloden:bag: Nå på kvelden har menssmertene kommet litt tilbake. Hvordan er dine smerter nå?
 
Dette har jeg også hatt i natt/i dag! Har i tillegg hatt litt antydning til blod i utfloden:bag: Nå på kvelden har menssmertene kommet litt tilbake. Hvordan er dine smerter nå?
Ojsann, jeg har ingen blod i utfloden vertfall, kan det være tegningsblødning eller slimproppen som har løsnet? Smertene mine har avtatt litt, de kommer og går fortsatt, men er ikke like ille som de var i natt og tidligere på dagen. Så jeg tar det litt med ro og tror ikke noe stort vil skje i løpet av natten vertfall, men man vet jo aldri.
 
Ojsann, jeg har ingen blod i utfloden vertfall, kan det være tegningsblødning eller slimproppen som har løsnet? Smertene mine har avtatt litt, de kommer og går fortsatt, men er ikke like ille som de var i natt og tidligere på dagen. Så jeg tar det litt med ro og tror ikke noe stort vil skje i løpet av natten vertfall, men man vet jo aldri.
Ja, har lurt på om det kanskje kan være tegningsblødning. Deler av slimproppen har gått 3 ganger de siste 10 dagene. Føler egentlig likevel ikke at noe kommer til å skje sånn veldig snart jeg heller, men som du sier så vet man aldri! Får bare håpe de holder seg inne litt til hos både deg og meg:smiley-ashamed004
 
Mye mensmurringer for tiden og dårlig I magen. Føler meg sååå uggen/stappa/kvalm og sliten :bored::hungover:
 
Hadde en del kynnere i natt. Ekstremt mye utflod de siste ukene. Og i mårres synes jeg magen hadde sunket. Litt lettere å puste igjen. Litt spent på om han rett og slett kommer før tiden:)
 
Back
Topp