Modningsrier/masrier?

Jeg fikk en veldig stygg fødselsskade sist, en 3C-ruptur. Bare 3-4% får denne skaden, så man trenger ikke bekymre seg for å få det altså.
Jeg har men etter denne skaden og siden det er ekstra risiko for å revne i arrvevet, særlig ved et stort barn nr to ( jenta mi er estimert til 4 kg ved termin), så vil jeg ikke ta noen risiko ved å føde på nytt.
Jeg er veldig glad for å få pks, men samtidig er det litt vemodig for jeg syntes at det å føde er det største jeg har opplevd.

Uff, ja da skjønner jeg at du ønsker ks! Uansett måten de kommer ut på så er det nok det største man opplever :)
 
Nå er kynnerne blitt av en sånn karakter at jeg må stoppe opp og puste gjennom dem. De er ikke vonde, men ubehagelige.
Andre?
Tenke å si at du er heldig! Men du føler det kanskje ikke sånn akkurat nå :p
Desverre har det vært 0 muskelaktivitet av en slik grad siden 2.01 hos meg...
 
Tenke å si at du er heldig! Men du føler det kanskje ikke sånn akkurat nå :p
Desverre har det vært 0 muskelaktivitet av en slik grad siden 2.01 hos meg...

Jo, jeg er SÅ klar til å møte lille prinsesse, så jeg føler meg for så vidt heldig.
Det er ikke rier da, kjenner at det er kynnere.

Har det stoppet opp hos deg? Så rart, mine har liksom gradvis tatt seg opp de siste ukene. Nå er det temmelig ofte, særlig på kveld og natt.
 
Jo, jeg er SÅ klar til å møte lille prinsesse, så jeg føler meg for så vidt heldig.
Det er ikke rier da, kjenner at det er kynnere.

Har det stoppet opp hos deg? Så rart, mine har liksom gradvis tatt seg opp de siste ukene. Nå er det temmelig ofte, særlig på kveld og natt.
Ja, tenke at fødselen virkelig var i gang, men stoppet opp inne hos jordmor på kontroll og siden har jeg kun hatt normale kynnere, spesielt om natten

Men spennende å se om det blir til rier
 
Jeg har det også sånn. Mine er vonde med murringer i magen og korsrygg, vært sånn i en ukes tid... utålmodig

Oi, så spennende. Er virkelig noe på gang hos deg vil jeg tro. Skjønner at du er lei da med sånt ubehag i en uke.
Krysser fingrene for at det tar seg opp snart.
 
Jeg får sånne litt smertefulle ilinger nedover utsiden av lårene når jeg får kynnere. Er det andre som får det?
 
Jeg er bombesikker på at jeg hadde rier tidligere ikveld! Men de forsvant etter ca 30 min :(:smiley-angry017 håper de kommer tilbake i løpet av natten :smiley-angelic001
 
Back
Topp