Mistet mine små(med Bilde)

*Laila*

Forumet er livet
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte....men jeg har hatt 2 litt over halvgåtte svangerskap,og mistet begge gangene....desverre.....[:(]Jeg har jo fortalt om det fra før inne på "svangerskapet".Jeg var ikke klar over at det var et eget forum for det.Det er kjempetragisk å miste sitt barn,jeg ønsker ikke at noen skal stå i den situasjon som jeg har gjort.Men akuratt nå lever jeg på minnene og kommer aldri til å glemme mine to små....[:(]
 
 
 
 
HISTORIEN I INNLEGG 7
 
Hei Laila 76!

Ville bare sende deg varme tanker... Huff, er så trist å høre.
Jeg har også mistet, men var ikke langt på vei, men fy så
vondt det er... Det man går og venter på er jo noe man lengter
veldig etter...

Ønsker deg og mannen din masse lykke til! Dere har kanskje tenkt
å prøve igjen? Da klaffer det vet du.

ALLE GODE TING ER 3[:)]

GO-KLEM
 
Hei,

må si det gjør vondt å lese slike innlegg!

Lykke til videre, og bedre lykke neste gang.

Klem!
 
Takk for fine lykkeønskninger[:D] Vi har ikke snakket om å prøve igjen akuratt nå,for det er bare 1 mnd siden jeg mistet sist,og vi har ikke fått hatt begravelse enda for andre gutten. Men jeg tenker sånn etterhvert prøver vi nok på igjen,og da håper jeg det virkelig går vår veig...Håper jeg slipper å begrave enda en.Men legene vet jo grunnen til jeg mister nå da,så da er det vel større sjans for at det går bra neste gang?!Håper jeg....
 
hei laila76!
utrolig trist å høre hva du har vært igjennom!håper legene kan hjelpe dere nå som de vet hva som er galt....vil ikke virke frekk eller uhøflig og håper ikke jeg tråkker på følelsene dine, men kan jeg spørre hva det er som har gjort at du har mistet dine små?

varm klem fra meg
 
Sender mine varmeste klemmer til deg og håper at nr 3 sitter. Uansett er du like mye mamma som oss andre. Englene dine sitter og passer på deg oppe i himmelen.
Klem
 
Hei Lena28:)

Under første graviditet,så kom jeg inn på sykehus med vannavgang i uke 22.Etter mye testing fant de ut at jeg hadde en steptokokk b bakterie,så de stadfesta liksom at det måtte være årsaken.Så når jeg ble gravid igjen nå i februar 05,så var jeg påpasselig med å ta bakterieprøver hver 14 dag,for man kan få antibiotika under svangerskap uten at det skader fosteret.Den eneste bakterien som ble påvist nå var gardnerella bakterien,og det er en bakterie alle har i seg og ingenting å bekymre seg for.15 juni 05 var jeg hos en gynekolog,og tok innvendig ultralyd,da såg han at jeg hadde begynnt å få en åpning,6mm med en vannblære.Så jeg ble jo helt knust,og sendt direkte til innleggelse på sykehus.Der måtte jeg ligge helt til fødsel i håp om at dette skulle gå bra.Jeg måtte ligge i nedoverbakke(hodet ned,beina opp)slik at foster og hele fostervannsposen ikke presset på livmortappen.Fem dager etter tok de en innvendig ultralyd igjen for å sjekke om posen har trekt seg tilbake eller om åpningen har blitt større.Åpningen hadde desverre blitt større og jeg hadde begynnt å lekke fostervann.Åpningen hadde blitt 1 1/2 cm nå.Så da fikk jeg valget,de kunne sette igang fødselen,for de trodde at dette ikke gikk bra for da var jeg i 21 uke,eller om jeg ville ligge å håpe,alt var opp til meg.Jeg valgte selvfølgelig åligge i håpet...Jeg kom til uke 22+1,da fikk jeg rier og fødselen var igang.Det positive oppi det tragiske er jo at de endelig fant ut hva som feiler meg,det er at jeg har en svak livmortapp,som gjør at jeg får åpning alt for tidelig,og ikke klarer å holde på barnet når det blir litt tyngde på det[:(]Men neste gang får jeg tilbud om å få sydd igjen livmortappen,og det gjør dem mellom 12-14 svangerskapsuke,så jeg lever i håpet for at jeg og min kjære skal få et kjærlighetsbarn[:)]
 
Hei til alle sammen her[;)]

Jeg må bare få sagt at jeg setter utrolig stor pris på dere.Jeg får tårer i øynene når jeg leser innleggene deres.Det er så fine lykkeønskninger,dere er gode å ha i en vond tid[:)]Masse klemmer til dere alle[;)]
 
Vet du hva Linka?!...jeg og du har bursdag nesten på samme dag?![;)]
 
blir trist innvendig når jeg leser innleggene dine, men det er bra at de vet hva som må gjøres neste gang dere blir gravid. håper det går bra med deg og at du får den hjelpen du/dere trenger. lykke til videre[;)]
 
Veldig trist å lese historien din, men flott at du ikke mister motet.

Legene er flinke, og neste gang skal alt gå så mye bedre!

Lykke til [:)]

klem fra Fiorelina
 
[:D]vil bare takke for alle de fine innlegga deres her[:D]Det hjelper meg liksom i sorgprosessen...
 
Takk Beta=)

Til å begynne med så var jeg litt usikker på om jeg skulle skrive det inn her,for dette forumet skal liksom være positivt liksom.Alle er forventningsfulle og gleder seg til de blir gravide,også kommer jeg da med en sørgelig historie...[&o]Jeg håper virkelig at dette innlegget ikke plager andre her inne ...det har virkelig hjulpet meg...[;)]Men jeg håper at det kanskje har hjulpet andre el kan hjelpe andre fremover.For den feilen jeg har og mange andre blir ikke skjekka på vanlige svangerskapskontroller før du liksom har fått "diagnosen" svak livmortapp/mormunn.

Dere er bare helt supre å "snakke" med her inne,kjempehyggelig forum å logge seg på[;)]

Jeg må og bare få takke alle som orker å svare på slik innlegg som dette,jeg setter KJEMPESTOOOR pris på det[:D] Varme klemmer til alle[;)]
 
Livet er både og vet du! Dette forumet er til for å dele både sorger og gleder! Forferdelig å lese historien din forresten, gjør at man setter pris på det som er godt i livet!
 
[:D]Enig Pebbles[:D]Vi må ta godt vare på det kjære vi har for man vet aldri hva som skjer i framtiden...
 
Hei Laila76.
Det la jeg merke til nå ja. Bare en dag (og noen år ...hehehe...) imellom.
Lykke til vennen og husk at vi er her for deg.
Klemmer fra meg
 
Takk for det Linka=)Kan jeg bare få spørre deg om en ting...hvordan fikk du 2 tickere? Du skjønner jeg prøver å prøver,men da får jeg bare opp ei rute som det står max 255 ord,og da prøvde jeg å lime den inn på signaturen som på den andre.er det feil kanskje?
 
Den ruta får jeg også og derfor har jeg ikke noe ekstra skrift over tickeren. Prøv og ta det bort så kommer det opp to skal du se. Er logget på en stund nå så jeg sjekker innom og ser hvordan det går.
 
Takk for tipset Linka=)Da gikk det som du ser[:D]Klem fra meg
 
Grattis
Klem
 
Back
Topp