Mistet for noen dager siden og lurer på alt for mye..

Med tanke på at dere ikke fikk mange sjanser rundt el er vel sikkert ikke sjansen så stor for at dere har truffet blink...kanskje. Men krysser fingre!!

Sjansene er små ja, så hvis det er noe nå har vi hatt ekstremt flaks! Satser på å være klokere i morgen eller fredag!
 
Samme strek i dag, hvis det er noe bør det ha doblet seg i morgen. Men jeg blir så forvirret!! I det ene øyeblikket tenker jeg at jeg er heldig og blitt gravid igjen siden jeg har fått disse megasvake strekene på bt, og jeg fikk jo negativ på søndag som var. I det andre øyeblikket tenker jeg at det bare er skyggestreker som kan oppstå etter SA, også kommer tanta i morgen eller fredag.. Forøvrig 4 uker siden jeg startet å blø i dag, tiden går!!

Rettelse: 4 uker siden blødningene startet i morgen.
 
Æsj, samme strek i dag også :( Og streken kommer før frist. Håper nesten egentlig at tanta kommer i morgen så jeg slipper å lure mer..
 
Ja, de skyggeatrekene er noe herk. Har opplevd mange av de før jeg faktisk ble gravid.

Jeg opplevde kun en skyggestrek i sommer da jeg ikke var gravid, og den var hakket svakere enn den jeg har fått de siste dagene. Men er nok bare vanlig skyggestrek ja. Skulle ikke gått ann, skyggestreker er så idiotisk at jeg har ikke ord..
 
Hvordan går det hos deg nå?
Joda, ikke noe nytt. Hcg var jo 99 på mandag så ser for meg at den er nede neste uke. El-testene er fremdeles knallpositive:( men hatt svake menssmerter siste dagene så håper det er el som er på vei. Vi legger iallefall inn aksjer annenhver dag:)
 
Skyggestrek i dag også, så dette løpet er nok kjørt! Ingen tr enda, men er sikkert bare forsinket (sykluskluss etter SA). Kanskje jeg hadde el seinere enn jeg trodde også, aner ikke. Da tar jeg meg litt vin med en venninne i dag, for gravid er jeg ikke med 98 % sikkerhet! Egentlig håper jeg nå at tr er flere dager forsinket sånn at syklusen blir forskjøvet, da hadde vi kanskje rukket el med en gang sambo kommer hjem fra sjøen <3

I dag er det 4 uker siden jeg var på ul og fikk den forferdelige beskjeden, og tok cytotec samme dag. Nå håper jeg at disse 3 ukene som er igjen til sambo kommer går lynraskt!!
 
Skyggestrek i dag også, så dette løpet er nok kjørt! Ingen tr enda, men er sikkert bare forsinket (sykluskluss etter SA). Kanskje jeg hadde el seinere enn jeg trodde også, aner ikke. Da tar jeg meg litt vin med en venninne i dag, for gravid er jeg ikke med 98 % sikkerhet! Egentlig håper jeg nå at tr er flere dager forsinket sånn at syklusen blir forskjøvet, da hadde vi kanskje rukket el med en gang sambo kommer hjem fra sjøen <3

I dag er det 4 uker siden jeg var på ul og fikk den forferdelige beskjeden, og tok cytotec samme dag. Nå håper jeg at disse 3 ukene som er igjen til sambo kommer går lynraskt!!
Kanskje tr blir så sen at mannen rekker nest el?? Nyt vin i kveld, det gjorde jeg i går:)
 
Kanskje tr blir så sen at mannen rekker nest el?? Nyt vin i kveld, det gjorde jeg i går:)

Er det jeg håper på, det hadde vært helt nydelig!! Den store drømmen er å rekke el når han kommer tilbake for så å få positiv test i julegave, men det får vi se. Takk, den skal absolutt nytes :) Første gang jeg drikker alkohol siden før jeg ble gravid faktisk!
 
Æææ jeg var hos spesialist nå (henvist) og ul viste rester enda. Han regnet med at jeg må ha en utskrapning og det var svært lite sannsynelig at neste el vil gjøre meg gravid pga dette. Blæ
 
Æææ jeg var hos spesialist nå (henvist) og ul viste rester enda. Han regnet med at jeg må ha en utskrapning og det var svært lite sannsynelig at neste el vil gjøre meg gravid pga dette. Blæ

Ååååå så kjedelig :( Det er jo dårlig når de sa alt skulle være ute sist? Satse på at kroppen kommer fort tilbake til normalen når du evt. har hatt utskrapning. Jeg håper du får hatt en pp i desember du også!
 
Ååååå så kjedelig :( Det er jo dårlig når de sa alt skulle være ute sist? Satse på at kroppen kommer fort tilbake til normalen når du evt. har hatt utskrapning. Jeg håper du får hatt en pp i desember du også!
Ja, var kjedelig. Han lurte på om det kunne være rester fra tidligere aborter også. Tror ikke ting er normalt før på nyåret ift alt han nå skal gjøre med skylling etc så går for 2016:)
 
Ja, var kjedelig. Han lurte på om det kunne være rester fra tidligere aborter også. Tror ikke ting er normalt før på nyåret ift alt han nå skal gjøre med skylling etc så går for 2016:)

Såpass ja, da håper jeg alt kommer ut og du blir helt ferdig med dette! Kjedelig at det kan bli så lenge til men, da er kroppen hvertfall helt klar på nyåret vil jeg tro :)
 
Da kom tanta nå sent i kveld (merkelig tid å komme på).. Litt over en mnd. siden jeg startet å blø. Da blir det nok ikke noe pp på oss igjen før ved årsskiftet.. Hvordan står det til hos dere andre?
 
Back
Topp