Min vei til et mirakel <3

Så fint dikt.

Bra det hjelper med psykologen. Og enda bedre at han ser bedring hos deg.
 
11dager igjen :)

I dag har jeg forresten prøvd meg på jobb hele dagen og det gikk veldig bra! Er så letta og glad da jeg virkelig har følt meg dritt og dårlig siden tirsdag,sånn egentlig. Sånn super-emosjonell og sliten med stor S. Så da er planen at jeg skal jobbe 20% fra neste uke og 14 dager (frem til forsamtalen) og så tar vi det vider derfra:) godt å få være litt tilbake hos de 12 ett og toåringene på avdelingen min<3
 
10 dager igjen!

Har spottet noen dager og i dag har det tatt seg opp så kan virke som at tr er i anmarsj. Jeg er kun på cd 32 nå hvilket vil si at det kanskje ble el denne mnd? For første gang siden juli. Jøss. Ikke at det har noe å si da. Har ikke lagt inn aksjer,testet eller tempet pga åpenbare grunner men. Tr var egentlig ventet rett før forsamtalen, men da slipper jeg å ligge på benken der og blø da. Haha! Vet at de er vant med det..men syns det er ubehagelig nok uten blødning jeg da;)
 
Da kom tanta med storm! På CD 31, så kort syklus for en gangs skyld. Så da er jeg på CD 1 igjen og jeg vil være på CD 10 på forsamtalen.
 
Da kom tanta med storm! På CD 31, så kort syklus for en gangs skyld. Så da er jeg på CD 1 igjen og jeg vil være på CD 10 på forsamtalen.
Jeg har også kort syklus, kroppene våre er for spente på forsamtale til å holde seg i skinnet :angelic:
Edit; autocorrect er min fiende
 
8 dager igjen!:)
Da har jeg begynt i 20% jobb og starter med det nå i første omgang i 14 dager. Jeg har jobbet i dag og det gikk fint.
Ellers dævver jeg litt av at jeg er på CD 41 når vi skal på sydentur. Jeg er kjempenegativ nå men jeg pleier faktisk å få tr rundt CD 40 og jeg har så sabla uflaks med når den velger å dukke opp. Fks dagen før forrige syden tur og dagen før laparoskopien..Haha! Nei. Det skal jo ikke skje.....:hilarious::hilarious:
 
8 dager igjen!:)
Da har jeg begynt i 20% jobb og starter med det nå i første omgang i 14 dager. Jeg har jobbet i dag og det gikk fint.
Ellers dævver jeg litt av at jeg er på CD 41 når vi skal på sydentur. Jeg er kjempenegativ nå men jeg pleier faktisk å få tr rundt CD 40 og jeg har så sabla uflaks med når den velger å dukke opp. Fks dagen før forrige syden tur og dagen før laparoskopien..Haha! Nei. Det skal jo ikke skje.....:hilarious::hilarious:

Nå nærmer det seg veldig! :) Så bra at du har kommet deg litt tilbake i jobb :)
 
1 uke igjen til forsamtale i dag!:)

Her har det kommet snø i dag og julemusikken har stått på i timesvis<3
 
Håper den neste uka går fort :D

Men du, julemusikk er ikke lov før 1 desember :hilarious:

Hehe, jojo. Blir i så godt humør av det:) Jeg begynte med julebrus den dagen det kom i butikkene jeg;)) tenkte snart pynte her hjemme og :) glede!:)
 
Hehe, jojo. Blir i så godt humør av det:) Jeg begynte med julebrus den dagen det kom i butikkene jeg;)) tenkte snart pynte her hjemme og :) glede!:)
Huff, det går jo ikke an :hilarious: Jeg er tidenes juleperson, og jeg klør i fingrene, meen ingenting er lov før 1 desember :rolleyes:
 
Huff, det går jo ikke an :hilarious: Jeg er tidenes juleperson, og jeg klør i fingrene, meen ingenting er lov før 1 desember :rolleyes:

Hehe, folk er forskjellige der altså :)
 
Snaaaaart forsamtale jo. Det blir bra!
 
Back
Topp