Min første hele natt med søvn!!!

Grete71

Forumet er livet
Eeeeeeeendelig! Etter over 2 måneder uten skikkelig nattesøvn, fikk jeg den i natt.... Såååååååå deilig!!! Vetle har vært flink i det siste, opp ca 1 gang pr. natt, siden han skulle ha mat hver 4.time.. I går hadde han ikke lyst å sove skikkelig hele dagen, så da han fikk mat kl21, var han nok egentlig ganske utslitt..... Sovnet vel 1 time senere, og våknet ikke før kl.7 i dag tidlig!!!! [:D] men da skvatt mor; hørte på lyden at den var litt rar, skrudde på lyset, og der så jeg ingen unge! Bare en dyne! Han har nok tatt tak i dyna og dratt den over hodet. Huff, det var nifst! Skal kjøpe noe bånd slik at jeg kan sy dyna fast i kurven.. Armer og bein går jo på krabaten, så det er ikke så rart dyna havner der! Men mor vil ikke det...[&:]
 
Hvor fikk du tak i de?
 
[:D]hehe...huff,jeg har opplevd akkurat det samme m dyna, hun sov også veldig lenge den natten. Men dette er ca 3 uker siden,og jeg har ikke gjort noe med det,og det har heller ikke skjedd siden.
 
Ellers sover lille Emily seg gjennom hele natten 9 timer ca. så får hun mat og sover enda 3 timer. Dette har hun gjort de siste tre ukene fra hun var ca 8 uker. Og,det er utrolig deilig!
 
Hun sov hos besteforeldrene sine fra lørdag til søndag. Da sovnet hun ikke ordentlig før 2,så det var sikkert litt rart å ikke ha mamma og pappa i nærheten, men det gikk jo veldig fint uten gråt osv. Hun er så snill så[:D]
 
ÅÅH! Gleder meg til å sove ei hel natt!!!
 
Og i natt sov han fra ca.2330 til noe over 5!!!! [:D] da vekket jeg ham i 23tiden i går, for å gi ham mat... Bedre det, tenkte jeg, enn å våkne etter 1 time. Det går seg til for snille jenter! Og gutter! [8D]
 
Back
Topp