Min etterlengtede fødsel

Gratulerer :)
 
Hvordan er formen nå? Det gikk jo litt fort det her. :)
 
Gratulerer ❤️ Jeg også gikk rundt som om ingenting hadde skjedd :p Hoppet også ut av badekaret når jeg hadde 9 cm åpning :)

Jordmor ble helt paff og overrasket :p haha
 
Hvordan er formen nå? Det gikk jo litt fort det her. :)
Formen er kjempefin, skulle ikke trodd jeg føda i går for å si det sånn :p
Det gjør ikke vondt å gå på do, jeg er ikke øm og jeg har nå gått over til å bruke vanlige nattbind fra Libresse :eek: Blør mindre enn ved en vanlig mens liksom, ett og et halvt døgn etter fødsel :p
Det eneste som er plagsomt er etterriene mens jeg ammer.. Men bortsett fra det er alt som normalt :)
 
Gratulerer ❤️ Jeg også gikk rundt som om ingenting hadde skjedd :p Hoppet også ut av badekaret når jeg hadde 9 cm åpning :)

Jordmor ble helt paff og overrasket :p haha
Er mildt sagt overrasket over formen min nå, bortsett fra etterriene mens jeg ammer så er det så og si ingenting som tyder på at jeg nettopp har føda :p
 
Formen er kjempefin, skulle ikke trodd jeg føda i går for å si det sånn :p
Det gjør ikke vondt å gå på do, jeg er ikke øm og jeg har nå gått over til å bruke vanlige nattbind fra Libresse :eek: Blør mindre enn ved en vanlig mens liksom, ett og et halvt døgn etter fødsel :p
Det eneste som er plagsomt er etterriene mens jeg ammer.. Men bortsett fra det er alt som normalt :)
Så deilig å få være i så god form!:)
 
Er mildt sagt overrasket over formen min nå, bortsett fra etterriene mens jeg ammer så er det så og si ingenting som tyder på at jeg nettopp har føda :p

Ja, fy søren! De etterriene var noe drit altså! Skulle tro man var i ferd med å føde igjen! :O
Mine var hvertfall utrolig vonde!
 
Ja, fy søren! De etterriene var noe drit altså! Skulle tro man var i ferd med å føde igjen! :O
Mine var hvertfall utrolig vonde!
De gjør sykt vondt til tider :( Legger en varmepose på både magen og korsryggen mens jeg ammer nå, lindrer heldigvis litt :)
Når gikk de over til deg?
 
Gratulerer! :) :D
 
Back
Topp