Milla92?

Jeg er her :D har bare hatt litt pause.. var så mye triste greien en periode.. ble helt kokkos i hode og begynte å bekymre meg for alt mulig:confused:
Lurt å ta seg en pause når det blir mye. Håper ting går bedre nå :)
 
Her er jeg![emoji4][emoji4]
Hyggelig å bli savnet![emoji175][emoji175] Jeg har tatt meg en pause, måtte kobble av litt. Ble så bekymret at det gikk utover psyken. Også hadde jeg problemer med appen, endelig kom jeg meg innpå igjen![emoji4] Og nå har bekymringene roet seg bittelitt, så skal prøve å se fremover[emoji2][emoji106]
12+5 i dag(ifølge tul, og 12+1 utifra mine beregninger) så nå er sjansen veldig stor for at det går bra[emoji7]
Første svangerskapskontroll 13+2 (på mandag) og Ny tul på fredag neste uke[emoji4][emoji4]
 
Her er jeg![emoji4][emoji4]
Hyggelig å bli savnet![emoji175][emoji175] Jeg har tatt meg en pause, måtte kobble av litt. Ble så bekymret at det gikk utover psyken. Også hadde jeg problemer med appen, endelig kom jeg meg innpå igjen![emoji4] Og nå har bekymringene roet seg bittelitt, så skal prøve å se fremover[emoji2][emoji106]
12+5 i dag(ifølge tul, og 12+1 utifra mine beregninger) så nå er sjansen veldig stor for at det går bra[emoji7]
Første svangerskapskontroll 13+2 (på mandag) og Ny tul på fredag neste uke[emoji4][emoji4]
Hurra, der var du :D man blir faktisk litt bekymret hvis det er noen som forsvinner :Heartred jeg er 12+5 i følge tul, men går etter mine beregninger som er 11+5, så nærmer meg også den magiske uka :D
 
Hurra, der var du :D man blir faktisk litt bekymret hvis det er noen som forsvinner :Heartred jeg er 12+5 i følge tul, men går etter mine beregninger som er 11+5, så nærmer meg også den magiske uka :D

Det blir sånn i et lite "samfunn". De som er veldig aktiv legger man spesielt merke til.
Prøver å få med meg om noen bare blir borte uten å ha sagt noe.
 
grattis med å ha passert 12 ukersen
 
Hurra, der var du :D man blir faktisk litt bekymret hvis det er noen som forsvinner [emoji813]red jeg er 12+5 i følge tul, men går etter mine beregninger som er 11+5, så nærmer meg også den magiske uka :D
Ja helt sant! Bare to dager igjen da[emoji1][emoji175]
Da er vi like langt ifølge tul da! Blir spennende å se ift termin ved oul[emoji7]
Når var du på tul?[emoji2]
 
Ja helt sant! Bare to dager igjen da[emoji1][emoji175]
Da er vi like langt ifølge tul da! Blir spennende å se ift termin ved oul[emoji7]
Når var du på tul?[emoji2]
Var på tul for en uke siden:) blir spennende å se termin på oul da ;) Fikk omsider ringt og bestilt legetime, så skal neste fredag :)
 
Back
Topp