Milian?

Syntes det er fint jeg :) Vi møtte også litt motgang med vårt navn. Begge to er uvanlige i Norge (dobbeltnavn) og samboers familie likte bedre mellomnavnet. Kjipt er det jo men vi syntes fortsatt at det vi hadde valgt var fint så slik ble det også :) Alle blir vant med navnet og tror ikke det finnes ett som alle syntes er fint. :p
 
Jeg synes det er fint. Ellers er jo Milan et alternativ?
 
Synes det blir for jålete navn. Høres også litt uferdig ut, hvis jeg kan si det sånn..
 
Nydelig navn![emoji7]
Og jeg tenker at jo det passer både store og små. Navnene vokser jo med tiden. Hvor mange babyer heter Aud i dag? Eller hvor mange eldre heter Thea? Betyr ikke at Aud ikke var ett søtt baby navn for 80 år siden eller at Thea blir rart å kalle en gammel dame om 80 år..hvis du skjønner?
Jeg foretrekker slike myke navn, nye navn som du slipper å kjenne minst en med samme navn.
Nye navn må jo komme, alle kan jo ikke bare gå i arv heller[emoji6]
 
Det er et vanlig utenlandsk navn. Søtt og mykt guttenavn :)
 
Siden du spørr svarer jeg ærlig. liker ikke, høres ut som et navn som et lite barn ikke klarer uttale korrekt så ble millian istedenfor eks Kristian.
Men liker du navnet så drit i hva andre mener, og velg det ;) Familie/venner venner seg til det :)
Motgang vill man møte på så og si alle navn, spesielt de navnene som er litt unike/gamle/uvanlige
Enig!
 
Back
Topp