Midt i en SA og helt alene

M

Mister

Guest
Jeg holder på å miste og det er ingen andre enn meg som vet det :(
Kjenner det er veldig tungt!

Ble gravid på pillen og jeg har ikke sagt noe til barnefaren. Vi skulle ikke ha flere men så hendte det. Har vært redd for å si det, redd han skulle tro at jeg hadde blitt gravid med vilje. Så har bare utsatt å fortelle det.

Siden jeg likevel mister så vil jeg ikke si det for å uroe han. Men kjenner det er fryktelig tungt å bære på dette alene:(

Har ingen å snakke med. Selv om det var et uhell så fikk jeg mer og mer lyst på babyen som skulle komme.

Og nå sitter jeg her og har lyst på en til men vet at det ikke kommer til å skje siden mannen ikke vil. Så blir ekstra tungt å miste da.
Selv om jeg kanskje det at det var til det beste siden vi ikke skulle ha flere.
 
Et forhold trenger tillit. Dette er noe du burde kunne prate med han om, så kanskje du burde vurdere å få inn en tredjepart om dere sliter med å kommunisere.

Sånn I forhold til at du mister så har du all medfølelse fra meg. Jeg har vært igjennom det selv, og det var blytungt <3
 
Sender deg en god trøsteklem! :Heartred
Jeg har hvert igjennom SA og MA - og det var vondt begge gangene.

Trist å høre at du ikke klarer å snakke med din mann. Er enig med innlegget over at et forhold trenger tillit. Så kanskje en familieterapeut kunne hvert en god løsning ?
Uansett masse lykke til! :Heartred
 
Først, sender deg en stor klem[emoji173]️ så syns jeg absolutt du bør fortelle mannen. Kanskje reagerer han helt annerledes enn du forventer? Å om du ikke forteller er det en veldig vond hemmelighet å gå å holde på alene og det kan faktisk føre til en sprik i forholdet. Stol på han pg kjærligheten dere har[emoji173]️ ta vare på deg selv[emoji173]️
 
Først, sender deg en stor klem[emoji173]️ så syns jeg absolutt du bør fortelle mannen. Kanskje reagerer han helt annerledes enn du forventer? Å om du ikke forteller er det en veldig vond hemmelighet å gå å holde på alene og det kan faktisk føre til en sprik i forholdet. Stol på han pg kjærligheten dere har[emoji173]️ ta vare på deg selv[emoji173]️

Signerer denne. Stor god klem til deg :Heartred
 
Back
Topp