Mest sannsynlig SA

Creams2019

Flørter med forumet
Har hatt blødninger i 3 uker nå.. og rett før helga så (sorry detaljene) kom det masse klumper.. jeg ringte gyn og snakket med de. Ingenting de kunne gjøre.. Mest sannsynlig en SA jeg har nå [emoji20] jeg skal på UL i morgen for å få bekreftet... er så lei meg nå [emoji24]
 
Uff. Å dette er så fælt å oppleve[emoji45] Sender en stor klem. Vet det ikke hjelper stort, men... [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ånei, off så fælt [emoji24] sender deg en klem [emoji173]️[emoji173]️
 
åååå nei :( dette er så urettferdig! sender deg en stor klem! og husk at det er mange her som tenker på deg <3
 
Ånei, så vondt :( Stor klem til deg i dette fæle
 
<3 var gjennom dette i forrige uke men klarer ikke halt flytte ut fra januar19. Føler dagene er helt tomme, må venne meg til å ikke ta hensyn til at jeg er gravid. Veldig rart.

Jeg fikk avtalt med gynekologen at neste gang ringer jeg han straks jeg får positiv test og så setter vi opp time til tidlig ultralyd. Kanskje du også kan få en sånn avtale?
 
Så trist :(
 
Så utrolig leit :( Ta godt vare på hverandre [emoji173]️
 
<3 var gjennom dette i forrige uke men klarer ikke halt flytte ut fra januar19. Føler dagene er helt tomme, må venne meg til å ikke ta hensyn til at jeg er gravid. Veldig rart.

Jeg fikk avtalt med gynekologen at neste gang ringer jeg han straks jeg får positiv test og så setter vi opp time til tidlig ultralyd. Kanskje du også kan få en sånn avtale?

Åå så bra du fikk det da. Jeg var selv på tidlig ul denne gangen, alt var helt fint. Ingenting som tydet på at denne skulle ende i SA. Men tviler ikke på at det er det som har skjedd nå. Ul i morgen, så kommer med oppdatering da [emoji813]️
 
Åå så bra du fikk det da. Jeg var selv på tidlig ul denne gangen, alt var helt fint. Ingenting som tydet på at denne skulle ende i SA. Men tviler ikke på at det er det som har skjedd nå. Ul i morgen, så kommer med oppdatering da [emoji813]️

Åh, det må være ekstra tøft :/ hvilken uke hadde du tul?

Ta vare på deg selv i mellomtiden. Jeg fikk veldig sorgreaksjon hos gynekologen selv om jeg egentlig visste at det ikke var gode nyheter å få.
 
Back
Topp