Merkelige reaksjoner

Huff, så unødvendig og ufint av svigerfaren din å si noe sånt da... :-(
Så kjipt att noen skal være slik... Kan ikke tenke hvordan det føles.. Mine har bare vært i hundre, gledet seg og ble i hundre over to inni der.. Nå når vi vet kjønnene var svigermor førstemann i garnbutikken og handlet inn :)
 
Alle har reagert positivt og gratulert her :) Utenom en på jobben som kom med en stygg kommentar: "Gratulerer, blir det avliving av hunden nå da?" (hunden er som et barn for meg altså!) Ingen anelse om han prøvde å være morsom eller hva... Det var ingen som lo ihvertfall. Jeg så dumt på han, og lurte på hva som feilte ham :smiley-angry019

Hva er det som feiler folk?! :eek:
 
Virker som om svigerfamilien generelt er noe å stusse på ;)

Nå skal det sies at svigermor er i hundre over nytt barnebarn :) svigerfar døde for 13 år siden så han har jeg aldri møtt, mengder er nå denne svigersøster som snur alt på hodet da...

Svigermor sier det er sjalusi og egenopptatthet, og jeg er helt enig. Hun får bare stå på sitt. Blir ingen invitasjoner på noensinne helst på henne ihvertfall.
 
Virker som om svigerfamilien generelt er noe å stusse på ;)

Nå skal det sies at svigermor er i hundre over nytt barnebarn :) svigerfar døde for 13 år siden så han har jeg aldri møtt, mengder er nå denne svigersøster som snur alt på hodet da...

Svigermor sier det er sjalusi og egenopptatthet, og jeg er helt enig. Hun får bare stå på sitt. Blir ingen invitasjoner på noensinne helst på henne ihvertfall.
Huffameg, ja det er kjedelig når det blir sånn. Her er det ekstra kjipt fordi samboeren min ikke tar tak i det selv dette med søstera (svigerinna min), og tør knapt si ifra, og vil ikke se problemet siden han selv hever seg over det. Så jeg må bare bite i meg ubehaget det er å omgåes henne :-( :p
 
eneste jeg har fått høre er ei som sa; dette er vel det siste barne deres for nå har dere jo full bil. Synes det var litt frekt, andre har vel ikke noe med hvor mange barn vi ønsker. Vi har to barn fra før.
 
eneste jeg har fått høre er ei som sa; dette er vel det siste barne deres for nå har dere jo full bil. Synes det var litt frekt, andre har vel ikke noe med hvor mange barn vi ønsker. Vi har to barn fra før.
Ja det er frekt å si sånt. Folk sier så mye dumt i mangel på noe fornuftig og koselig å si :p
 
Back
Topp