Menssmerter

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Flere som har opplevd menssmerter i det siste? Begynte i dag hos meg, ikke direkte vondt, men blir jo bekymra.
 
Har begynt og få litt mensensmerter nå i forbindelse med kynnere... Og det er faktisk litt vondt også...
 
Ja jeg har også endel menssmerter. Stråler ofte ut I lysken å litt nedover I låra på meg. Jeg tenker at frøkna driv å ordner seg plass nedi bekkenet, så ho kommer litt lenger ned å kanskje fester seg med hode snart
 
Ja! Litt inninmellom, minner meg litt om sånn det var i starten..

Takk for svar alle! Har hatt ligamentsmerter lenge men dette er helt klart sånn mensensmerter a la livmoren jobber, men samtidig annerledes enn kynnere. Ble litt urolig for at noe skulle skje for tidlig, men da skjønner jeg at det er vanlig. Forøvrig glad for alle modningstegn... ;)
 
Her har det også kommet den siste uken. Skikkelig uvant å plutselig ha det igjen! Tok meg i å tenke, "åh, kommer mensen nå" i to sekunder før hjernen koblet at det håper jeg da virkelig ikke :p
 
Fikk det på operasjonsbordet i dag. Ble nesten litt redd for at han ville komme ut, gikk over etter 15 min heldigvis.
 
Ja. Har hatt det to netter på rad. Var hos jordmor og jeg fikk beskjed om at gutten kan komme ett par uker før
 
Basert på smerter.. De har stor tro på at han kommer før, men slikt vet man ikke. Bare at alt er klart, hodet festet mensmurring var et godt tegn mente hun. Og gutten kan fint komme nå
 
Basert på smerter.. De har stor tro på at han kommer før, men slikt vet man ikke. Bare at alt er klart, hodet festet mensmurring var et godt tegn mente hun. Og gutten kan fint komme nå

Greit å vite. Og du sikkert litt mer enn 32+4 da. Har ikke blitt verre heldigvis, men skal ta kontakt med jm om det blir det.
 
Takk sitter med masse kynnere, mensmurring og Allmenntilstanden er på bånn.. Akkurat i kveld, kanskje det skjer noe snart lykke til du også
 
Her og hadde jeg masse, var inne på sjekk pga det, var sterke kynnere :) Har det enda, blir ikke akkuratt bedre jo nærmere termin jeg kommer! Kommer spesielt om jeg har gjort mye/gått mye osv :/
 
Jeg har også fått veldig mye siden mandag, konstante kynnere siden lørdag, var på føden mandag for kontroll, og jeg var veldig moden, lille kan komme når som helst nå.. :) 35+6 idag, så håper h*n blir inni der minst en uke til.:)
 
Jeg har hatt sterke menssmerter i en måned nå, og er 4 dager på overtid. Så det trenger ikke bety tidlig fødsel altså:p
 
Back
Topp