Mensen

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Flere som ikke har fått tilbake mensen ennå?

Er jo behagelig uten, men vi vil ha en baby til! Hehe.
 
Ingenting her heller :p Men ammer jo fortsatt mye, også på natt, så er jo ikke rart eeegentlig. Går og på cerazette da, så mulig jeg er en av de heldige som ikke har blødninger på den? Vet ikke :p
 
Jeg har ikke fått det, trodde det skulle komme her om dagen men.. jeg går også på cerazette så det kan være derfor :)
 
Jeg har delammet fra babyen var 2 uker og går ikke på piller:p ammer fortsatt da. :p En del på natt, morgen, middag og kveld:)
 
Jeg fikk mensen tilbake i 18 februar. Ammet litt mindre 1-2 uker kun for å få den igjen. Ville jo starte prøvingen igjen. Er nå 5+0 uker med lillesøster/lillebror[emoji7] Lykke til[emoji8][emoji8]
Håper tr kommer snart og at spiren sitter fort![emoji4][emoji173]
 
Jeg har delammet fra babyen var 2 uker og går ikke på piller:p ammer fortsatt da. [emoji14] En del på natt, morgen, middag og kveld:)
Jeg fullammet i 7 mnd og ammer fortsatt ca 7-10 ganger i døgnet. Men annet kun ca 5 ganger pr.dag en periode for å få te tilbake. [emoji6]
 
Lykke til fremover, helt herlig med 2 små. [emoji170][emoji170]
 
Jeg fikk mensen tilbake i 18 februar. Ammet litt mindre 1-2 uker kun for å få den igjen. Ville jo starte prøvingen igjen. Er nå 5+0 uker med lillesøster/lillebror[emoji7] Lykke til[emoji8][emoji8]
Håper tr kommer snart og at spiren sitter fort![emoji4][emoji173]
Er NESTEN misunnelig :woot:

Men kun pga det GODE ved graviditet og babytiden. Er langt langt langt fra klar for en tredjemann i flokken.

Eller sånn biologisk sett er jeg det. Hadde det bare vært barna og oss voksne. Men har et hus og en eiendom som krever ekstremt mye, så enn så lenge er det maks hva vi kan klare med 2 barn

Mensen kom og gikk og så var den konstant en god stund før den ser ut til å ha gitt seg nå. Har spiral :cool:
 
Jeg har ikke fått tilbake. Med storebror fikk jeg ikke igjen før han var ca 1,5 år. Det var deilig! Men jeg begynte da å bli litt utålmodig for det var liksom akkurat da vi hadde tenkt å prøve på neste. Det ble med mensen to ganger før jeg var gravid igjen så det er det jeg har hatt siden april 2014.

Den kan gjerne være borte lenger denne gangen for er ikke klar før nr.3 enda... Må jo forsåvidt også overtale samboer også :p
 
Går på cerazette og har i det siste hatt masse småblødninger.. Tatt gravidtest for å sjekke, men er vel bare bivirkninger.. Bytter nok piller snart for orker ikke sånn her. Aner ikke om jeg har fått mensen, men kanskje derfor jeg blør litt, for sluttet å amme for et par uker siden :)
 
Jeg tror forøvrig mensen kommer tilbake når man begynner på p-piller. Derfor jeg ikke begynner på det. Vurderte ganske tidlig å gå en mnd på p-piller for å kunne bli gravid fort igjen men jeg er glad jeg ikke gjorde det!! Dette var sånn fire mnd etter fødsel
 
Back
Topp