Mens og graviditetstest etter MA

bebe

Forumet er livet
I morgen er det fem uker siden jeg mistet min lille spire i MA...
og jeg har enda ikke fått mens...  tok en gravitest for en uke siden som viste negativ.. en klar enkel blå strek. Siden mens ikke har dukket opp tok jeg en ny en i går... den var noe merkelig synes jeg.. hmm.. den hadde den vanlige blå streken (som betyr negativ).. men også strek nr to... men den var så ufattelig svak... så jeg vet ikke om den er positiv eller ikke... Noen som har opplevd slikt selv ?...
Ringte KK i går og spurte om dette var vanlig.. hun sa at testen var nok positiv siden det viste to streker.. svak eller sterk... men at det ikke var noen garanti om jeg var gravid eller ikke... hun sa det var vanlig med positive tester eller en MA eller SA... og mente jeg skulle vente noen uker til før jeg tok en ny test.... Har dere noen erfaringer med dette ?...
Hadde vært så fint og hørt om noen andre har noen ideer og erfaringer med dette....
 
 
Når streken i testvinduet er svak,så er den positiv,så lenge du ser en strek der[:)]Har hatt det selv,tok en ny noen dager etter og da var den sterkere[:D]Så grattis,du er nok gravid[:D][:D][;)]
 
Gratulere masse du er nok gravid ja!
heldig grisen!
Lykke til!
 
 
Håper virkelig at du er gravid! [:)]
 
ORIGINAL: Elimor

Håper selvfølgelig at du er gravid! Men jeg testa positivt flere uker etter min SA, så dessverre er det ikke noen garanti for at du er gravid. Men det er jo en del uker siden, så jeg krysser fingrene for deg!![:)][:)]

 
Takker for mangen fine positive svar [:)]

Men jeg er nå ikke helt sikker på at jeg er gravid igjen jeg... sukk
Og det hadde vært så fint å vist det helt sikkert..!! [;)]

Siden dem sa på KK (kvinneklinnikken).. at en test kunne viste positiv en stund etter.. og at det ikke var 100 % sikkert jeg var gravid gjen, ble jeg veldig usikker... [&o] Lite kjekt å gå slik som dette... og går jeg til legen er jeg for lite på vei til at dem kan konstantere noe annet sa hun også ..

Jeg får bare krysse fingrene for at jeg er gravid igjen, er jo dette vi ønsker oss veldig igjen da [;)]

 
 
håper du er graid jeg da!Ønsker ikke noe annet en det beste for deg vennen!
lykke til!
klem
 
Det håper virkelig jeg også ... tok en ny test nå i sted... den  var også positiv... er å to streker der iallefall... så får jeg håpe at det ikke bare er kroppen som lurer meg siden jeg har hatt MA for fem uker siden ..
 
Hadde en prat med jordmor i sted, hun mente jeg helt sikkert var blitt gravid igjen ... siden den første testen jeg tok sist mandag var negativ... og de neste er positiv. [:D]
 
åååååå.. Gratulere så gøy at du er gravid igjenn!!!![:D][:D] ønsker deg masse lykke til!!![:D][:D]
 
Gratulerer masse da! [:D]
 
GRATULERER SÅ MYE MED NY SPIRE[:)]
Hadde du utskrapning eller ble du satt på piller?
Ventet du lenge før du hadde sex etter MA?
 
ORIGINAL: L&J

GRATULERER SÅ MYE MED NY SPIRE[:)]
Hadde du utskrapning eller ble du satt på piller?
Ventet du lenge før du hadde sex etter MA?

 
Jeg valgte det kirurgisk, ville bare bli ferdig med det. Fosteret var jo dødt.
Angrer ikke på den avgjørelsen. Tror piller ville vært mye verre.
Vi hadde sex dagen etterpå vi .. hadde ingen blødninger og ingen smerter, så hvorfor ikke... [;)]
 
Back
Topp