mens etter utskraping?

MiniSnella

Elsker forumet
Hei,
 
Jeg hadde en utskraping for 5 uker siden nå snart.. og har enda ikke fått mensen..
Men forrige uke(ca onsdag-torsdag) fikk jeg skikkelig mørk (nesten svart) utflod.. har vært litt hver dag, ikke mye.. og et par dråper når jeg er på do. Men nå kommer det nesten ikke mer, så ser ut til å være over.
Hva kan dette være? Er/var det liksom mensen? Forstår det ikke jeg.. og ikke har jeg hatt menssmerter e.l heller...
 
Jeg fikk mens etter ca 5 uker, normal mens med masse smerter. Jeg er desperat når det gjelder ting der nede, så jeg hadde sjekket med lege.
 
kan vel kanskje være at det var mensen, kan vel være litt i ulage i tiden etter en utskrapning. jeg fikk mensen 4 uker etter utskrapning. Ring til legen og hør, så er du sikker[:)]
 
Har lest at det er mest vanlig mellom 4 - 6 uker... men det varierer sikkert veldig fra person til person [;)]
 
Ja.. jeg regner med det var det som var mensen.. merkelig.. men kroppen er jo merkelig da :P
Hadde jo det i 7 dager også.. bare merkelig det ikke var noe antydning til blod...
 
takk for svar jenter :)
 
Back
Topp