Meldt fra 11m/s med vind og skal øke etterhvert, gå tur eller ikke?

Skal på trilletur med babygjengen men ser det er varslet om uvær. Som startere med 11 m/s og som skal øke utover dagen .
Bør jeg la være ? Vil ikke utsette mini for ekstrem vind , de stormtrekket ikke tetter helt om det skulle blåse helt ekstremt !

Men vil ikke virke helt hysterisk!

Er ikke meldt mer enn noen få varmegrader og så attpåtil vind/storm !

Tenker viss alle de andre går så virker det dumt ! Samtidig så er det jo den : hvis en person kjører i 100 i 60 sona så trenger ikke jeg gjøre det, for det betyr ikke at det er bra for det...viss dere skjønner hva jeg mener ?
 
De små ligger ganske godt og lunt nede i vognen, på min vogn kan man dra kalesjen ganske langt ned slik at sur vind ikke kommer nedi.
Usikker på om jeg selv hadde orka å rusle ute i vind og drittvær, men baby hadde nok ikke tatt noe skade av det.
Se ann været, vurder vogn og tildekking og ta det derfra [emoji4]

Jeg for min del må ut med vogna hver dag uavhenging av vær og vind for å levere 3åringen i bhg, er kun inne når det bikker 10 blå pluss vind, men igjen kan vognen min isoleres veldig godt for vind med kalesjen, noe som ikke gikk hverken med brio eller emmaljugna-vogna til førstemann, da stormtrekk ikke dekte nok av kalesjen og regntrekket bare flagra bort.
 
De små ligger ganske godt og lunt nede i vognen, på min vogn kan man dra kalesjen ganske langt ned slik at sur vind ikke kommer nedi.
Usikker på om jeg selv hadde orka å rusle ute i vind og drittvær, men baby hadde nok ikke tatt noe skade av det.
Se ann været, vurder vogn og tildekking og ta det derfra [emoji4]

Jeg for min del må ut med vogna hver dag uavhenging av vær og vind for å levere 3åringen i bhg, er kun inne når det bikker 10 blå pluss vind, men igjen kan vognen min isoleres veldig godt for vind med kalesjen, noe som ikke gikk hverken med brio eller emmaljugna-vogna til førstemann, da stormtrekk ikke dekte nok av kalesjen og regntrekket bare flagra bort.

Ja de gjør det :)
Har en simo vogn med sånn solskjerm som kan draes ned og godt stormtrekk
Samtidig så kjøpte jeg ett Tinkafu storm /regntrekk som er bra men kalesje på trekket blafrer opp og da blåser det fort inn..,

Hva vogn har du?
 
Ja de gjør det :)
Har en simo vogn med sånn solskjerm som kan draes ned og godt stormtrekk
Samtidig så kjøpte jeg ett Tinkafu storm /regntrekk som er bra men kalesje på trekket blafrer opp og da blåser det fort inn..,

Hva vogn har du?

Jeg har bugaboo buffalo og som du ser går den ganske langt ned, og med stormtrekk er det ikke mye vind som kommer nedi der. Regntrekket som følger med her har lufting på sidene, men er noe dritt å feste, så bruker Tinkafu sitt til hverdags. Men som du sier, luken blafrer opp i vinden :-/IMG_0353.JPG
 
Jeg har bugaboo buffalo og som du ser går den ganske langt ned, og med stormtrekk er det ikke mye vind som kommer nedi der. Regntrekket som følger med her har lufting på sidene, men er noe dritt å feste, så bruker Tinkafu sitt til hverdags. Men som du sier, luken blafrer opp i vinden :-/Vis vedlegget 243990

Ja! Så greit med den kalesjen ! Vår går ikke så langt ned , men med storm trekk og solskjerm så kan du lukke en del, men hadde vert bedre sånn din er , for den kan nok være mer åpen uten at det kommer mye vind der, da må det blåse nedenfra og opp[emoji23]
 
Jeg har bugaboo buffalo og som du ser går den ganske langt ned, og med stormtrekk er det ikke mye vind som kommer nedi der. Regntrekket som følger med her har lufting på sidene, men er noe dritt å feste, så bruker Tinkafu sitt til hverdags. Men som du sier, luken blafrer opp i vinden :-/Vis vedlegget 243990

Eg har samme vogn og 11 ms i sek har aldri stoppa oss [emoji4] Har også Tinkafu, går i all slags vær - bur heilt på kysten av nordvestlandet, her er det mykje veir [emoji100][emoji943]
 
Back
Topp