Matvarer du ikke takler lengre

eg elskar knekkebrød med ridderost fortida! :) men kan ikkje fordra vatn, blir kvalm av det. Kva skal ein drikke då :/
 
Klarer ikke tanken på hamburgere eller annen fet mat
 
Det er så rart hvordan det snur.. for et par uker siden var kylling nuddler såå godt, nå blir jeg kvalm bare av tanken :p
 
Jeg har fått stygga på det meste. Kjæresten min sliter nok litt med motivasjonen for å lage mat. Særlig i helgene, tidligere spiste vi alltid deilige middager og koste oss lenge med maten. Nå har jeg ikke lyst på noen ting, alt høres ekkelt ut. Er så slitsomt å være i denne merkelige fasen, så håper den går over snart!:)
 
Sjokolade smaker dritt, og klarer ikke å spise nudler. Og middag generelt blir dårlig av tanken på å spise middag nå. Brødskiver går fint da. Hehe :D
 
Nå orker jeg ikke tanken på middagsmat lengre heller, og det blir små porsjoner. Orker bare brødmat med noen få typer pålegg, i morges måtte jeg lukke igjen syltetøyglasset fordi lukta fremkalte brekninger. Heldigvis ikke kvalm ellers
 
Åh, nå fikk jeg lyst på ostepop...

Jeg hadde kjempecrawing på reker i starten, men nå orker jeg knapt tanken på det :confused:
 
Det er så rart hvordan det snur.. for et par uker siden var kylling nuddler såå godt, nå blir jeg kvalm bare av tanken :p
Haha, akkurat likt her bare med plommer :p
 
Blir uvel bare av å tenke på fisk, egg og kylling,,,normalt spiser jeg mye av det,men nå brekker jeg meg av lukta. Godteri frister heller ikke.
 
Jeg klarer altså IKKE sjokolade! Eller alt som inneholder sjokolade.. Eller all type fløteis... Å d som egentlig er såå godt!!
 
Å, jeg skulle ønske at ikke jeg heller klarte tanken på chips, sjokolade og annen usunnn mat lenger... :( Her er det dessverre kun kaffen som jeg har mistet fullstendig lysta på.
 
Lukta av kaffe, og lukta av taco :wtf: Men klarer å drikke/spise det likevel :p
 
Klarer ikke godteri av noen form lenger, hverken salt eller søtt.
Det eneste av godis som er godt er tyrkisk pepper.

Får heller ikke til å spise de hjemmelagde rundstykkene mine lenger :( Føles ut som brødmat bare vokser i munnen min..
 
Jeg klarer ikke noe med hvitløk, godteri, sjokolade og kaffe! Gleder meg til å kunne spise/drikke det igjen :)
 
Back
Topp