Matpakke-inspirasjonstråd.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Matpakke her og matpakke der...
Hver dag er det matpakke :p

Noen ganger trenger man litt inspirasjon for de dagene man står bom stille med kjedelige matpakker.
Så da tenkte jeg det hadde hvert koselig med en tråd vi kan inspirere hverandre litt.

Legg gjerne ut litt bilder.
Tips og råd.

1. 2. 3. GÅ :p
 
Blir mye det samme her. Men slenger inn grove matvaffel, muffin, banan pannekaker ol innimellom. Noen dager bare kornblanding og yoghurt.
 
Dagens:
Ønsket var salami på brødskiva. Så da ble det 2 skiver salami. Litt druer og ei kald pølse i biter. Tannpirkeren som jeg stikker igjennom "hjertet" bruker hun til å spise resten med også :) ImageUploadedByBV Forum1473834287.548080.jpg
 
Denne tråden trenger flere tips!
 
I dag ønsket eldste knekkebrød med hvitløksost. I tillegg ble det en gulrot, en pære og 4 tomater.
 
Jeg har ei datter på 8år som er temmelig lei av brødskiver... Og det skjønner jeg veeeeldig godt.. Hun er VELDIG kresen på mat, liker ikke grønnsaker eller noen typer frukt. Ikke salat. Ikke brød med frø i. Går mest i kaviar, salami og ost. Så jeg laget faktisk noe nytt.
Tortillalefse, smøreost (Krydderost), ost, salami.. Her kan man ta i masse godt. Fisk, kylling, kjøtt osv, og masse grønt. Hun spiser dette og dette er med i matpakken til i morgen :D
 
Back
Topp