Matlyst?

Er veldig sulten stort sett hele tiden, samtidig som magen føles stappfull. Har lett kvalme som kommer og går som den vil. Spiser en del ritz og potetgull :/ Har ofte lyst på kake... Middag/varm mat frister veldig, mens brødskiver er uaktuelt. Da må det være rundstykker eller bagetter ;) Nå fikk jeg skikkelig lyst på kylling og pommes frites, etter å ha lest over her :p

Samme her - loff og bagels er topp. Med pepperkremost!
 
Kvalmen har gitt seg hos meg, så nå spiser jeg mer enn hva som er bra for meg tror jeg :S
 
Mye det samme her.
Har sultfølelse men ikke lyst på noe. Hele tiden småkvalm og uggen. Stort sett spiser jeg bare for å spise. Men det smaker jo godt innimellom også da [emoji12]
 
Godt å se det er flere enn meg! Har konstant lyst på cheeseburger fra McDonalds. Liker det egentlig ikke engang. Kun lyst på alt annet enn grønt og sunt til middag. Får i meg nok mat, men kan ikke skryte av at det alltid er så bra mat:wacky:

Åh jeg har SÅ lyst på pommes frites i dag! Men orker ikke stresse ut for å kjøpe. Har alt spist kake i kveld så bør vel la være :p
 
Sliter enormt med matlyst, er mye uggen og lager jeg f.eks middag veldig kvalm. Spiser enkel mat og smaker og lukter lite om dagen
 
Back
Topp