Matlei!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Jeg trenger tips til mat som er raskt å lage til, spesielt frokost/lunsj. Jeg er så matlei for tiden, blir mye müsli og biola :banghead:
 
Har spist mye frokostblanding i det siste her..
 
Drittlei. Spiste en banan til kvelds igår for er så lei brødmat og. Jeg svimla og sleit skikkelig med blodtrykket så sikkert ikke helt bra det kostholdet for tiden. Frokostblanding og sjokolade liksom :hilarious:
 
Idag sitter jeg og spiser rester av pizza fra igår, så sunn er jeg :hilarious:
 
Knekkebrød med Philadelphia, hamburgerrygg, hvitost og toppet med paprika er det som inntas til frokost her + proteinshake med kaffe:p Eller jeg kan bytte ut knekkebrødene med havregrynsgrøt med kanel og eple, lages på 1-2-3 i mikroen. Kan også være en salat.
Dette er som regel frokost og lunsj i ett her:joyful: jeg spiser ikke ofte tidlig på morgenen.
 
Smoothie? :) Kan lages i store mengder og ha klart i kjøleskapet. Putt i kesam, banan, egg og havregryn (blant annet) så blir det sunt og næringsrikt :)
 
De gangene jeg får tid til frokost (da sover hun som regel) eller kveldsmat så pleier jeg smøre meg en skive eller noe (slags matpakke) slik at jeg fort kan spise noe senere. Ellers går det mye i smoothie og yoghurt.
 
Back
Topp