Mars 2019 har fått skjult gruppe! (les her for å se hvordan du får tilgang)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg finner ikke den skulte gruppen. Skal være i orden, men jeg finner den ikke.
Kan det være problemer siden jeg bare bruker mobil?
 
Jeg finner ikke den skulte gruppen. Skal være i orden, men jeg finner den ikke.
Kan det være problemer siden jeg bare bruker mobil?

Hei,

Ja - dersom du bruker app, er dette et kjent problem.
Løsningen er å logge seg på fra nettleser (en gang), gå inn i det skjulte forumet og velge "watch forum"-knappen som du finner der. Du trenger ikke ha på varsler eller noe, men ved å følge forumet sørger du for at det vil dukke opp igjen i appen. Ulogisk, men slik er det! :)
 
Kanskje lurt å legge inn en link til skjult forum her, i den øverste posten? Sikkert mange som bruker app og som da kan legge inn følging rett fra linken..
 
Kanskje lurt å legge inn en link til skjult forum her, i den øverste posten? Sikkert mange som bruker app og som da kan legge inn følging rett fra linken..
Skjult ligger helt øverst [emoji4] Screenshot_20180725-093328.jpg
 
Hei, har jeg vært for lite aktiv i ferien? Var medlem i skjult før?

Du har fortsatt Marsipanene banner på nicket ditt , så da skal du fortsatt være med :)
 
Hvor lang tid fra du får beskjed om at du er medlem til at man ser den skjulte gruppa? :)
 
Hvor lang tid fra du får beskjed om at du er medlem til at man ser den skjulte gruppa? :)

Når vi har gitt tilgang dukker den skjulte gruppen opp med en gang. Hvorvidt det skjer i appen kan nok variere litt, men i nettleser vil den være synlig i det øyeblikket jeg eller Tamara har gitt tilgangen :)
 
Herregud for noen regler. Takk og farvel.

Du oppfyller allerede 3/4 kriterier, så du er ikke så langt unna :)
Hensikten med reglene er som nevnt å holde den trygg for alle som bare vil inn å kikke. Arbeidsgivere, for eksempel. Man orker gjerne ikke å oppfylle kriteriene dersom man bare er nysgjerrig, men det går fort dersom man reellt er en forumbruker som har termin i mars 2019 og ønsker å være aktiv på forumet. Dersom man ikke ønsker å poste private ting på åpent forum, kan man enkelt samle 50 poster bare ved å delta i "Våre leker" hvor man kan skrive "svada" :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp