Mannfolk

linnooooo

Betatt av forumet
Hvilke tanker har dere om at mannen min skal på overnattingstur til Danmark litt over en uke før termin? Han blir bare borte en natt,og han skal se en fotballkamp han har gleda seg lenge til, men kjenner jeg allikevel ikke er veldig fornøyd. Bare jeg som er vrien eller?
 
tja... nei, synes ikke du er vrien... Og HVIS du skulle gå i fødsel, så er det HAN som går glipp av det største i livet sitt... Men hvis man ikke er spesielt fotballinterresert selv, så skjønner man jo ikke hvor viktig det er... 

Jeg skal kanskje ikke si noe, men min samboer skal på guttetur på danskebåten nå til helgen... ca 3,5 uke før jeg skal settes igang... 
Han har også en fest han skal på den 17.november,  igangsettingsdatoen er 21.november... Da er jeg hjemme alene med 3 av ungene... Og hvis jeg går i fødsel da, så må jeg bare føde hjemme faktisk... for har ingen barnevakter i nærheten... Ringer jo ambulanse da... Så de kan hjelpe meg, eventuelt sende en jordmor til meg

 
Jeg hadde nok ikke vært særlig blid, nei. 

Mannen driver å snakker om en tysklandtur med gutta, men tror ikke det skjer. Om han drar og jeg føder, så skal jeg søren meg sørge for å skifte lås!!! 
 
Nei jeg hadde antagelig ikke vært så glad for det selv heller... Samboer her skal riktignok kanskje en helg til en annen kant av landet, to uker før termin, men dette er fordi broren hans har fått et veldig prematurt barn samtidig som de er midt i flytting til nytt hus. Så det blir ikke helt sammenlignbart; han reiser jo for å hjelpe nær familie i en vanskelig situasjon, og da er goodwillen litt større hos meg og tror jeg.
 
Nei, kjæresten min jakter, men han er bare 40 min unna, noe lengre unna enn det får han ikke lov til å dra. Han var borte fra meg den uka det var elgjakt, men han hadde telefonen på seg og hadde vært her på en time hvis det hadde skjedd noe. Nå som det bare er 3 uker til termin får han heller ikke lov til å drikke alkohol og det syns han er helt greit. Jeg hadde nok bytta lås jeg og hvis han hadde dratt ut av landet for å se fotball.
 
Back
Topp