Mannen med på legebesøk?

Labben

Elsker forumet
Jeg skal på mitt andre legebesøk i uke 11 og lurer på om det er vanlig at mannen blir med? Noen som vet hva som skjer og om han i det hele tatt vil gå glipp av noe om han ikke er med?
 
Jeg skal det....... [:D]
 
min har vært m på en kontroll, fordi vi håpte å få høre hjertelyden den gangen( noe vi fikk) d var i uke 14, ellers var han m på ultralyd...
men om han skal være m på hver kontrol er vel opp til hver enkelt å bestemme..
 
Kjekt at fedrene og får ta del [:)] Min har bare hatt anledning til å være med på ul, men skulle gjerne hatt han med hver gang !
 
Men han var Ikkje med den aller første gang siden di tok blodprøver.
Han ventet utenfor siden Jeg er såh redd for sånt.
Han trengte Ikkje og være der når Jeg bælja.
Mm. Var med meg dit.
Men håper at han skal være med på resten av di....... [:D]
 
Det skulle være Mamma der...... [:D]
 
Min mann har vært med på noen timer hos jordmor og alle jordmødre timene.
Men legetimene drar jeg på selv..[:)]...da er han som regel på jobb, også ikke lett å få fri der.
 
Sambo skal være med på alle jordmor timene men legetimene går jeg på alene.. Det eneste er at han skal være med når jeg skal ta diabetes testen. Kjedelig å sitte alene på legekontoret 1 time..
Gjør det du føler for!
 
Min mann jobber som butikksjef så det er ikke så lett for han å gå fra jobb, så jeg har bare fått hatt han med på en da han hadde fri. Har vært med på to ultralyder og 3 har jeg vært på alene. Skulle ønske jeg kunne hatt han med meg mer [&o]
 
samboeren min har vært med på 2 lege kontroller og ultralyd.. men vi skal på ny ultralyd 18 januar og da skal han bli med igjen[:)]
jeg syntes det er veldig greit å ha han med for da får han også litt informasjon om hva som skjer og han får høre hjertelyden til barnet vårt.
 
Min var med på alt utenom kontrollene hos fastlege (var bare noen få ganger). Han var med hos jordmor og alle kontrollene på sykehuset. Både han og jeg ønsket at han skulle være så involvert som mulig.
 
Samboern har stortsett vært med på alt.. Noen timer hos fastlegen har han gått glipp av, men sykehus og jordmor har han vært med på.. Også går han gjennom ild og vann for å være med på ultralyd, han synes det er så fantastisk å få se babyen sin.. Sitter med tårer i øynene å er bare verdens herligste[;)]
 
Jeg spurte samboeren min om han ville være med på legetimer osv, men tror han følte det var nok med UL. Kanskje muligens også en time eller to hos jordmor.

Men vi får jo se hvordan svangerskapet forløper, skjer det noe uforutsett eller noe, så får han pent bli med ja. Da trenger jeg styrken hans i ryggen [:D]
 
Min sin har vert med på nesten alle timene hos jordmor, og han var med på ultralyd [:)]
 
Hei! Min har vært med på alle kontrollene han, både hos lege og jordmor [:)]
 
Samboeren min har vært med på to legekontroller og to ultralyder. Legetimene har han fått lite ut av bortsett fra første gang vi fikk høre hjertelyden. Jeg har vært på en jordmortime alene og kommer til å dra på neste alene. Hvis jeg føler jeg får noe ut av jordmortimen neste gang, så er det mulig han blir med på neste. [:)]
 
Back
Topp