Mann med fødselsdepresjon trenger akkutt hjelp!

Bruker07sa

Andre møte med forumet
Hei. Under svangerskapet syntes jeg ting var vanskelig, og tenkte at det hadde vært enklest for meg om babien døde... Men jeg var likevel interessert i utviklingen. Jo lenger det fikk, og jo flere smerter min kjære fikk, jo mer tenkte jeg at babyen aldri skulle ha blitt laget...

I det siste har jeg følt mye sinne og irritasjon. Jeg har også svært kort lunte og det er lenge siden jeg har følt glede. Mitt barn er nå 3.5 uker gammelt, og siden natta hvor jeg holdt henne i armene rett etter fødselsen, har jeg har tanker og lyster til å drepe henne. Jeg har sikkert tenkt ut over 100 måter på hvordan ta henne av dage, og bare hun gråter har jeg lyst til å binde munnen hennes igjen. Har også tenkt at det hadde vært mye bedre om hun bare hadde dødd i magen.

Jeg skjønner da at jeg trenger hjelp, men hvordan skal jeg gå frem? Hvem skal jeg kontakte?

Hilsen en oppgitt far som trenger HELP!!
 
Ta kontakt med fastlege og få en henvisning til psykolog/psykiater, så fort som overhode mulig..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg ville anbefalt lege eller legevakt. Har mild fødselsdepresjon og fikk hjelp og råd på legevakten. Legen min ba meg tenke over hva jeg gjorde osv også skulle jeg si ifra når jeg kom tilbake. Men hadde det vært så ille som du har det hadde de gjort noe med en gang. Så kanskje du skal ta en tlf til legevakta og forklare situasjonen din med en gang. Er dumt å ha det sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg vil anbefale at du ringer legevakten og får komme inn der. Høres ikkje ut som du har det noe godt og som du sier du trenger hjelp! Få det med en gang..
 
Sier som de andre; få hjelp med en gang!

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
 
Sier som alle de andre, oppsøk hjelp hos legevakten allerede ikveld! Du trenger hjelp...



Sendt fra iphone via bv forums app
 
Å kjære, nå fikk jeg vondt inni meg! :( Vet din samboer om dette? :/
Det viktigste er å få hjelp av profesjonelle istedet for at du går å tenker at dette kommer til å ordne seg.
 
Uff.
Oppsøk legen som kan henvise deg til psykolog med en gang!!

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Hei. Under svangerskapet syntes jeg ting var vanskelig, og tenkte at det hadde vært enklest for meg om babien døde... Men jeg var likevel interessert i utviklingen. Jo lenger det fikk, og jo flere smerter min kjære fikk, jo mer tenkte jeg at babyen aldri skulle ha blitt laget...

I det siste har jeg følt mye sinne og irritasjon. Jeg har også svært kort lunte og det er lenge siden jeg har følt glede. Mitt barn er nå 3.5 uker gammelt, og siden natta hvor jeg holdt henne i armene rett etter fødselsen, har jeg har tanker og lyster til å drepe henne. Jeg har sikkert tenkt ut over 100 måter på hvordan ta henne av dage, og bare hun gråter har jeg lyst til å binde munnen hennes igjen. Har også tenkt at det hadde vært mye bedre om hun bare hadde dødd i magen.

Jeg skjønner da at jeg trenger hjelp, men hvordan skal jeg gå frem? Hvem skal jeg kontakte?

Hilsen en oppgitt far som trenger HELP!!
Du har jo kommet langt ved å skjønne at tankegangen er feil! Håper virkelig du har fått hjelp?!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Håper du har oppsøkt hjelp for dette. Det er utrolig viktig og du vil få en tilknytning til barnet senere
 
Ring lege å få hjelp med en gang. Snakk også gjerne med en psykolog om nødvendig.

Slike tanker er farlige å stenge inne. Så få de ut ved å snakke med noen om det å få hjelp! :)


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Jeg og lurer på hvordan det går med deg? Har du fått snakket med noen og fått litt veiledning?
 
Back
Topp