Man vet når man er gravid når man....

Når beina ser ut som tømmerstokker etter en lang biltur.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når alle andre nyter varmen og klager på at du klager på at det skal være tropesommer akkurat den sommeren du skal gå høygravid...
hehe ja, jeg spådde at det skulle bli tropesommer i år.. hadde håpa jeg tok feil :p men med min flaks så blir det sikkert en veldig kald høst og tidlig vinter... Så vi ikke får trilla så mye turer.. neida håpe på det beste ;)
 
hehe ja, jeg spådde at det skulle bli tropesommer i år.. hadde håpa jeg tok feil :p men med min flaks så blir det sikkert en veldig kald høst og tidlig vinter... Så vi ikke får trilla så mye turer.. neida håpe på det beste ;)

Haha. Håper vi får en litt skikkelig vinter. Her på Vestlandet hadde vi én dag med snø i fjor. Alle vet hvilken dag vi snakker om når vi sier "den dagen det snødde". :p Men vil kunne trille masse trilleturer!
 
vet man er gravid når tallerken beveger seg når man bruker magen som bord :p
 
-Når guttungen på to peker på magen og sier ballong!!

-Når du legger magen på kjøkkenbenken mens du lager mat... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når bekkenet verker og man går såpass som ei gås at tre stk står klar når du har betalt varene på butikken og ønsker/insisterer på å hjelpe deg med å bære ut varene..... :p

Når 4-åringen automatisk iler til om noe faller på bakken og plukker det opp for meg og forklarer de andre rundt at mamma ikke får til å bøye seg akkurat nå......

Når man tisser før man legger seg, men likevel må opp på do tre ganger før man sovner....

Når føttene kjennes ut som om man har gått i høye hæler hele dagen og man egentlig nesten ikke har gått i det hele tatt (og knapt husker hva høye hæler er for noe)

Når man har får dårlig plass til lungene når man sitter rett i ryggen og får blodtrykksfall om man lener seg for langt bakover..... (Jammen ikke lett å finne behagelige stillinger for tiden)....
 
Haha. Håper vi får en litt skikkelig vinter. Her på Vestlandet hadde vi én dag med snø i fjor. Alle vet hvilken dag vi snakker om når vi sier "den dagen det snødde". :p Men vil kunne trille masse trilleturer!

Eg veit ka dag du snakka om ja;-)
 
Når beina blir som tømmerstokker og sandalene blir et ork å få på, både fordi en må bøye seg ned, og fordi de egentlig er blitt for små
 
Når en har problemer med å tørke seg i ræva pga vond rygg den ene veien, og magen i veien den andre veien!
Rett før sambo får trent seg på hva han skal gjøre når noen roper; JEG ER FERDIG!
 
når man sitter stille og svetter.. :O har ikke bevega meg på 2timer og nå siler svetten... jada... Er veldig lommert her altså, men det finns da grenser...
 
- må grine litt hver gang man ser reklame for "Ønskebarn" på tv Norge ;)
 
Ja fy søren. Gleda meg til det programmet begynnar å gå! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg også, må bare kjøpe inn ekstra tørkeruller først...blir garantert non stop tåreflom ;)
 
Jeg også, må bare kjøpe inn ekstra tørkeruller først...blir garantert non stop tåreflom ;)
Hehe heilt sant.. Er rørande allerede det lille dei visa på TVen :) Håpar det ikkje er for lenge til det begynna :) Fint program å sjika på når tiden går litt seint ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp