Man vet man er småbarnsfamilier når...

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
..det å være på toalettet i fred og det å dusje uforstyrret er luksus ;)
 
Kjekt med stavekontroll... Småbarnsmamma skulle det være:D
 
  • Liker
Reactions: EJ
.. Og når en føler en har sovet bort dagen, hvis man er så heldig å få sove helt til klokken ni! :)
 
.. Og når en føler en har sovet bort dagen, hvis man er så heldig å få sove helt til klokken ni! :)

Ja da blir alt berre tull :p Rekker ikkje noko eg da :p Samtidig er det deilig å sove litt lengre, når ein først får lov :D
 
... når døgnet ikkje har nok timar!
 
.... når ein i løpe av 40 min har bytta 6 bleier, der tre av dei tøyt det dritt ut alle kantar :p
 
.... når ein i løpe av 40 min har bytta 6 bleier, der tre av dei tøyt det dritt ut alle kantar :p
:eek: :eek:

Bytter ikke så mange bleier på en dag engang :p (enn så lenge........)
 
:eek: :eek:

Bytter ikke så mange bleier på en dag engang :p (enn så lenge........)

Slikt som skjer :p Står opp og byttar bleier på alle tre (ellers renner det ut fordi bleiene er så fulle). Etter 30 min hadde alle bæsja... Wuhuuu :p
 
Slikt som skjer :p Står opp og byttar bleier på alle tre (ellers renner det ut fordi bleiene er så fulle). Etter 30 min hadde alle bæsja... Wuhuuu :p
Går litt bleier hos dere vil jeg tro :p
 
Går litt bleier hos dere vil jeg tro :p

Ca 1 butikkpose om dagen :eek: :eek: Sjuuuukt masse! Økonomien kjem til å få eit løft ved bleieslutt :p
 
Ca 1 butikkpose om dagen :eek: :eek: Sjuuuukt masse! Økonomien kjem til å få eit løft ved bleieslutt :p

Skulle til å foreslå tøybleier, men æh....de må jo vaskes! Ikke akkurat noe en har tid til med tre små:eek:
 
Når man føler for å vaske huset to timer etter husvask pga smuler overalt, leker overalt, sand m.m.
 
Når man føler for å vaske huset to timer etter husvask pga smuler overalt, leker overalt, sand m.m.

Know the feeling!! Blir sprøøøøø :p
 
Back
Topp