Mammaklær

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som har måttet flytte over i mammaklær enda?
Det er vel kanskje luft i magen og sånne ting som er mest plagsomt enda, men kan jo være nok til at det trykker på.

Kom med tips om fine klær og gode steder å kjøpe....
 
Slenger meg på. Er så oppblåst at favorittbuksene strammer så innmari.
 
Har flyttet inn i poptrash buksene fra only syns det er gode og hjelper å skjule baby bompen enn så lenge
 
Ja har mye luft og treg mage. I følge vekta har jeg lagt på meg 1 kg allerede [emoji85]
Har gått over til mamma- bukse fra H&M,rimelige og veldog behagelige [emoji106]
 
Jeg orker ikke stramme bukser, da blir jeg kvalm(ere). Jeg går for det meste i joggebukser eller kjoler om dagen. Blir vel å handle en finere bukse etterhvert, kan jo ikke gå i joggebukse hver dag:)
 
Det er ikke noe ålreit når det trykker, er forstoppet nå selv så magen er hard og øm [emoji85] forrige gang kjøpte jeg en utrolig god bukse fra mamalicious! Ellers har det stort sett vært handling på H&M. Regner med det blir det samme nå, men kommer nok til å koste på meg et par fine, gode bukser! Vil gjerne drøye den handlinga til jeg er over 12 uker, men det spørs [emoji28]
 
Jeg har vært veldig oppblåst og da brukt strømpebukser som ikke strammer, og myke bukser. olabukser har vært umulig.
Nå føles det litt bedre, men jeg fortsetter med bekvemme klær.
Jeg har ikke giddet å kjøpe noe nytt enda, føles litt for tidlig.
Forhåpentligvis vil magen minke litt i størrelse før den blir større igjen, og så kan jeg kanskje bruke de gamle klærne en stund til:p
 
Jepp! Alt som strammer over magen er forferdelig ubehagelig, så jeg var på loftet allerede for ett par uker tilbake og hentet mammabuksene fra forrige svangerskap for to år siden. H&M sine er myke og gode og med god stretch[emoji4] Denne gangen skal jeg kikke litt på mamalicious, fint med noe nytt også!
 
Hadde olabukser idag. De er stretchy og har litt ekstra plass, men fy søren så ubehagelig over magen likevel...
 
Jeg passer godt i de gamle klærne mine enda pga vektnedgangen, men kan ikke ha noe som strammer over magen [emoji85] Mammaklærne drukner jeg i enda. Fant et par joggebukser i forrige svangerskap på Cubus! De var helt magiske å gå med [emoji7] Levde omtrent i de! Jeg er generelt ikke glad i klær som går over magen, blir enda verre når jeg får stor babymage [emoji13]
 
Syns også det er kjempeekkelt når noe strammer over magen, og blir veldig kvalm av det Men enn så lenge bruker jeg bare hårstrikk mellom knappen og knappehullet frem til buksa ikke passer over rumpa
 
Har flyttet inn i poptrash buksene fra only syns det er gode og hjelper å skjule baby bompen enn så lenge
Signerer denne, har én og må gå til innkjøp av flere. De er også veldig gode etter fødsel[emoji106]
 
Sist levde jeg i gravidtightsen fra HM. Denne gangen tenker jeg å gå til investering av 2xu gravidtights i håp om at kompresjonen skal hjelpe litt med vanndannelser i kroppen. Sist hadde jeg så mye væske i kroppen at det føltes som om huden skulle spjære på fingrene
 
Blir også ekstra kvalm og uvel med stramme klær så har etter anbefaling fra forumet her kjøpt de deilige stretchbuksene fra Cubus. De er helt fantastisk behagelige! Og så ser de ikke så værst ut på.20180211112847.jpeg
 
Disse er de eneste behagelige buksene på meg også for tiden :)

Og det føles litt som å gå i pysjamas, sant? :happy: De er nok hittil mitt beste kjøp, måtte kjøpe 2 og skal senere kjøpe en ny å ha på føden så man føler seg litt freshere der man går hihi
 
Og det føles litt som å gå i pysjamas, sant? :happy: De er nok hittil mitt beste kjøp, måtte kjøpe 2 og skal senere kjøpe en ny å ha på føden så man føler seg litt freshere der man går hihi
Ja, det føles som å gå i pysjamas, di er SÅ behagelige :happy: Det var jammen lurt å kjøpe en ny for å ha med seg på føden, det skal jammen meg jeg notere meg også :)
 
Noen som har funnet noen fine mamma-klær i det siste?
 
Back
Topp