Mammabukse??

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen her som vet om en H&M butikk i byen (oslo), som har sånne lyse blå mammabukser i jeans og med glitter på? jeg har løpt rundt i hele Akershus og sett etter de.. Den har sånn lyse blå "strikk" øverst.. Har jo såååå lyst på en sånn en! [:D]
 
Noen her som vet om en H&M butikk i byen (oslo), som har sånne lyse blå mammabukser i jeans og med glitter på? jeg


Nå spør du bra? Hehe. Ring å hør. De fine buksene blir alltid for utsolgt. Har sett de selv her i MOss. Men desverre borte med en gang.
 
De hadde dem på Stovner senteret på lørdag. Husker ikke i hvilken størrelse, jeg prøvde dem ikke for jeg skulle ha meg en svart bukse. Men det angrer jeg jo litt på da, for de var kule!!
 
Ja de er sinnsykt kule! [:D] er det den du har på deg på bildet Mie? Var på strømmen i går men de hadde den bare i XS.. IRRITERENDE!! [:@] Skal få samboeren min til å kjøre litt taxi rundt i oslo i dag jah!! [:D]
 
Nei har vært på jessheim og sett etter den... men neeeida! [:)] heldiggrisen du som fikk tak i den buksa.. skjønner deg godt at du gjør alt for den siden den ikke passer helt over rumpa, det hadde jeg også gjort! [:D]
 
Om du ikke finner glitterjeansene på H&M, så har de et bra alternativ på mammaavdelingen på Lindex. Kjøpte etpar på Oslo City for en uke siden, rosa glitter på baklommene, stilig jeansfasong med litt bootcut. Aldeles ikke "mamma-aktig"! Disse har ikke elastisk tøy over magen , men er veldig lave foran slik at linningen går under magen. Mange som har spurt om jeg fortsatt kan bruke vanlige jeans når jeg har de på!
 
De hadde den på Storo Senteret i dag.
 
Storo? Eneste stedet jeg ikke var innom i dag... [:@] De hadde den jo flere steder, men det var kun str XS og XL. Prøver Storo i morra.. [:D]

Har aldri tenkt på lindex, siden jeg aldri shopper der til vanlig.. men kanskje de buksene er enda kulere! [:)]
 
Hei!

På kaph al (skrives det slik)? samme.. har de fått inn masse fine mammabukser!!

Rimelige er de også!!
 
Jeg fant bukse på Kapp Ahl (SÅNN staves det , ja [;)])
den passa MEG veldig godt - men jeg er nok større enn dere, da[;)]
 
Back
Topp