~?Maijentenes NYE skravletråd?~

det var en helt spesiell opplevelse som jeg gjerne gjentar. hadde jeg orket så hadde jeg tatt jordmorutdannelse, men det er mange år samt jeg måtte ha flyttet.
 
Tusen takk for lykkeønskninger håper den sitter snart. kroppen lurer meg hver mnd men skjer det ikke nå til neste IKM så skal jeg ringe gyn, har pratet med han tiligere så avtale om å ringe da.
og så blir samboer hjemme fra slutten av sept til jan (mulig dagsturer bort) så vi har bedre mulighet (båten skal på verksted)
 
Snorre sover 2-3 timer. Ganske herligt å ha et avbrekk midt på dagen[8D]

Etter 3 timer på Jærmuseet erdenne kroppen godt plassert i soffen med verkende rygg[:'(]
Men S er glad og fornøyd, selv om han ufrivillig (dvs med hyling) måtte forlate en fjording.... som han omtalte som "min hest"[8D]

Må være ganske spesilet å få oppleve "den siden" av en fødsel nemi[:)]
 
Må være spennende å være med på en fødsel, ja. Jeg har en venninne som hadde så veldig lyst til det, så jeg lot henne bli med på fødsel nr. 2:) Så da fikk vel ho seg litt av en opplevelse:)
 
Wow, til skravling på dere i ettermiddag da[:D][:D]

Har du noen bra oppskrift på smørkrem Brownie? Tror den jeg bruker blir i det meste laget om man skal ha på så mye[&:][8D]
Jeg vaska med salmiakkvann, og det funka bra[:)] men jeg kommer jo ikke til bakerst[:@] Må jo demontere hele vifta ser det ut til[>:]

Nå er jeg klar for at T skal legge seg. Hipp hurra for trassen omdagen ass[:'(] Så kjipt når man er borte og han ikke gjør annet enn f**nskap. (Okai, han er ikke sååå ille men til tider går han meg på nervene)

Han sover 1 time i bhg, men hjemme sover han sjelden. Har ikke prøvd å legge han på en stund. Sovner i bilen, eller om vi koser på fanget da. Det hjelper[:D]
 
Så koselig med litt skravling her igjen!!
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har en trasse-jente i hus om dagen. Ny barnehage og fryktelig mye snørr og hoste er vel heller ingen god kombinasjon.....

Jeg begynner på Grete Roede kurs i morgen, så takk for bilde av cupcakes.....

Ha en nydelig kveld jenter [:)]
 
Takk for oppskrift - må testes[:D][:D]

Lykke til på kurs timmie[:D] (Skulle visst ha begynt på noe sånn jeg også, men eier ikke disiplin til det[8D] Må ta det i mitt eget tempo)
 
Går i noe lignende her også (eller før sommeren iallefall[X(]). Ikke fotballtrening, men er på aerobic og/eller step+styrke og prøver å være flink med godis/brus i uka. (ikke heeelt nazi, for da går det til h med en gang)
Gikk skeis i sommer, men i morgen er det tilbake på trening. Håååper jeg går ned litt i vekt snart. blir sprø av tjukkebolla meg[>:]

3 kg på 3 uker er jo bra da[:)] Er vel 1 kg i uka som er anbefalt, og det er bedre å gå sakte ned for da er det lettere å holde seg der har jeg hørt[:D]
 
Haha, ikke noe kjekt med baaaare knekkebrød da. Må kose seg LITT også[:D][:D]'
Fortsetter du sånn til november må du vel være i smekker bikiniform? Syns nå ikke det ser ut som du trenger å gå ned så fælt heller jeg da[:)]
 
Hehe, heldigvis over 6 mnd før jeg må begynne å tenke på "figuren" min igjen[8D]
Skal begynne på gravidyoga jeg da, håper jeg får det til i morgen.
skal også ha et møte med byggemannen som skal fikse badet vårt, i morgen kl 16.30[:D]
Rettere sagt badet hos foreldrene mine, i huset vi skal overta/kjøpe i desember[;)]
 
Nå begynner endelig kroppen å fungere litt etter fødsel og operasjon og alt. Kanskje jeg skulle bynt å trene litt aktivt? Hmm.. Går masse turer og rir litt innimellom. God trening det og. Men har en vanvittig hengemage.. Skulle gjerne prøvd å gjøre noe med den.
 
Dere som har prøvd det 30 days shred greiene, har dere kjøpt det eller lasta ned?
 
Trass ja......[:@]
Merker det at min hormonelle tilværelse ikke er noe godt utgangspunikt for å takle min søte lille sta og trassige sukkerklump[8D]
 
Nei, nå er det natt tupper!
Sweet dreams[:D]
 
Jeg skal gå sammen med bestvenninnen min, godt å ha noen å være flink sammen med!
Har klart det før, og satser på at viljestyrken er tilbake nok engang! (Kan liksom ikke skylde på fødsel lengre....2 år er god nok tid til å bli tynn igjen....hahahaha)

Flinke dere er som trener alle mann, finner ikke alltid tid til det, men rockering er løsningen min [:D]
 
Huffja, den magen[:'(]
Jeg vil også ha sånn mage som bare trekker seg til 6-pk når ungen er ute[8D]

Good morgen forresten? Hva er deres planer for dagen?
Jeg skal en tur til "byen" ([8D]) og treffe ei venninne, også blir det vel trenings ikveld om jeg får noen til å komme å se etter T til sambo kommer hjem[:)]
 
sååå koselig å se litt skravling her inne! [:D]

vi har ikke nett i huset enda, så jeg får komme sterkere tilbake når mannen har fått fingern i gir og ringt og ordna det! [;)]

gratulerer så mye med spira Arika!! [:D] det var koselige nyheter! [:D] håper spira sitter snart hos dere også nemi.marselia!!

idag skulle jeg egentlig vært på skolen, men når vi kom dit på morran idag fikk vi vite at forelesern er syk idag [:@] veldig kult å stresse avgårde for ikke noe [>:] men da får jeg bedre tid til å flytte enda mer av sakene våre ut av leiligheten og inn i huset [:D] vi har sovet i huset siden torsdan nemlig, men det er totalt kaos [&:] finner ingenting! [8D]

ha en flott dag dere [:D]
 
Sooool i dag!!
 
Da får jeg ta en tur på Pirate Bay;)
 
Sitter og redigerer bilder til et CD-cover, hadde en fotoshoot av et band i går:) Ellers er det babysvømming med begge snuppene som står på programmet, gleder meg!!
 
ORIGINAL: brownie*

God morgen [:D]
Idag våknet snuppa halv 8 (sov i fra 8 i går kveld[:D]) og så sov vi videre til halv 9, måtte vekke kristoffer kvart på 9 for å rekke bhg[8D] typisk at han skal sove lenge når vi må stå opp[:D] Vi har allerede vært på butikken å handlet inn middag til resten av uken til hele 410 kr! Flinke meg! Tilbud er bra! [:D][:D]

Her er det bare litt husarbeid på tapeten i dag, vaske klær, støvsuge, rydde rommet til kristoffer som ser ut som et bombe nedslag etter han tømte ut ALT i går utover gulvet + reiv ut alle sidene i tusen biten i fra en bok han skulle lese i går kveld[8D]
Så er det middag hos broren til sambo i ettermiddag så slipper å lage middag selv [:D]

Ha en fin dag snupper![:D]

WOW! Hvordan klarer du det?[:o] Ender med å handle nesten hver dag jeg[:@] Har så lyst å få til en middagsplan nå når jeg starter å jobbe. Ikke ferdig før 17, og da er det litt seint å begynne å diskutere middagen når jeg kommer hjem.
 
Jøss for en jobb du har gjort i dag brownie*

Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gidder å gjøre så mye i dag.. Skulle gjort en del her også[:-]
 
Ja, det er best å få det unna mens de små-store er i bhg[:)] Jeg får vel ta fram støvsugeren jeg også snart. Har tatt litt klesvask i dag da, og en runde på kjøkkenet[:)] Og husvasken tar jeg på fredag tror jeg.. Godt å ha det nyvaska til helga[:)]

Jeg skal begynne med sånn ukeplan for middag jeg også. Og max 1000,- i uka er ikke dumt. Er allerede flink med å handle bare et par ganger i uka, men må begynne med middagsplan. Står alltid og mangler noe, og er drittlei av å skulle finne på noe hver dag. Blir lite fisk til middag også, for det blir ikke kjøpt inn, og frysen er full av rot. Og små "rester" av forskjellig der vi ikke har brukt hele pakken, men det er ikke nok til en middag til[>:] Må rydde frysen og begynne å kjøpe inn til en middagsplan, sånn at vi bruker det opp etterhvert...[8|]
 
Back
Topp