Mai måned hva skjer

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Ja hva bringer mai måned hos dere? Noen konkrete planer?
 
13 mai blir det konfirmasjon
Muligens 17 mai feiring om formen er god
Ul den 25 mai. Og i tillegg frisør, fysioterapi og svangerskapskontroll.

Så får vi se om det blir noe mer :)
 
Sambo å svigers kommer neste onsdag! [emoji170][emoji173]️
Så får begynne der ;)

9 mai jordmor
9 mai sambo å svigers kommer
9-13 mai skifte platting
17 mai skal vi ha feiring her. Inviterer alle venner i nabolaget

Ellers er det 2 planleggingsdager i Bhg, frisør, foreldresamtaler og en introduksjonsdag på skolen for eldste. EU kontroll på bilen :p

Det er det jeg vet til nå ;)
 
Nok!

3. mai skal jeg til jordmor.
5. mai er det 4 år siden pappa døde og jeg må ordne noen blomster til graven.
9.-12. mai skal eldste på fotballcup.
10.-12. mai reiser vi etter på fotballcup.
9. mai har svoger bursdag, som skal feires.
12. og 13. mai skal vi i konfirmasjon.
16. og 18. mai har niese og nevø bursdager som skal feire.
17. mai skal vi alle tråkke og flagge. I tillegg har barnas trinn på skolen ansvar og vi må stille dugnad.
20. mai hadde pappa bursdag, så da skåler vi med litt champis, hvert år.
23. mai må jeg avholde FAU-møte og videre på styremøte på skolen.
28. mai er der bursdag her i heimen.
26.-28. mai er det stor cup i idrettslaget der vi må stille dugnad hele helgen.

Sånn, var det noe mer da?? :woot:
 
Ja mai du skjønne milde... alltid mye i mai og måneden pleier egentlig bare å bli borte.

Superfornøyd med at jeg er i mai! En fridag i uka på grunn av alle røde dager, som vil si at jeg kun jobber 80% i mai og håper å komme meg gjennom uten sykemelding:happy: ellers er det fotballcup til helgen med dugnad, et par dugnader til, 17 mai som det skal være noe opplegg på også pusser vi opp to bad og soverom til lillemann i mai, med provisorisk do i kjelleren :yuck: gleder meg til det, siden jeg må opp på do en til to ganger hver natt:) ja ja alt går og det skal visst gå fort sier de...
 
Skal på reis i helgen og få hentet storbestillingen min med vogn, senger osv:D
Det meste blir nok klart senne måneden, så har nok å gjøre! Så jeg gleder meg til å komme over i juni og se hvordan ting ble til (herregud jeg får frysninger av å tenke på at jeg driver å bygger rede for mine barn!)

Så er det time hos jordmor, lege og vekstkontroll på sykehuset. Regner med det ikke blir noe særlig jobb framover, så jeg har tid å øve meg på å være husmor:D

17.mai står for tur, så det blir å reise til foreldrene mine denne dagen.

Har troen på at denne måneden raser forbi!:happy:
 
En haug med fri for mannen med alle helligdagene og inneklemte dager :Heartred Så her har vi hatt langhelg denne helga, og vi har fri 10-13 mai og 17-21 :D
Ellers er det en liten 17.mai feiring med familien, en del burdsdager i mannens familie og vi skal på hyttetur med min familie den ene helga :) Tror mai kommer til å gå fort :happy:
Og når juni kommer er jeg 30 uker på vei :woot:
 
Mai blir gøy! Inneklemte dager, en babyshower, to utdrikningslag og siste helga kommer pappa på besøk.

Satser på noe fint vær for å få malt terrassen og fiksa litt i den slakta hagen vår etter tidenes vinter. Vi flyttet fra en liten leilighet i Oslo sentrum til et hus på landet/i skogen i desember, så har nok å gjøre før baby kommer :woot:
 
2.mai fotograf
14.mai visning
17.mai siste feiring her. Sikkert hos gubben sin tante etter toget.
18.mai FLYTTE!
22.mai eldste begynner på ny skole

Kontroller hos lege og jordmor blir det ca en i uken av, så de kan bare plottes inn rundt omkring. :p
Må også huske å melde flytting og endre eldste sitt abonnement på skolemelk.
 
Uff..oppstart med seinvakt-turnus på jobb (det blir fint for ei som slit med å holde seg oppe til kl.21..) + helligdags-jobbing..merkar at jobbing generelt blir verre og verre :sorry: Tung og seig og uggen.

Ellers håpar eg vi får til ein Bergenstur ila månaden, for å hente vogge og seng, kjøpe IKEA-stæsj og muligens bilstol.

Har ingen events utanom ein bursdagsinvitasjon og 17.mai. Heilt greit egentlig :rolleyes:
 
Studier, pakke ned, venninnebesøk, legetimer ol
 
Oj, folk har det travelt i mai!
Her blir det eksamenslesing, Nordiske mediedager (lurer på hvor mye jeg orker av det etter glukosebelastningstesten på fredag...) tur til Oslo for å hilse på det nye tantegullet [emoji173]️, 17.-maifeiring med venner og i barnehagen, eksamen og på slutten av måneden kommer foreldrene mine på besøk.

Jeg har store planer om at mye av eksamenslesinga skal foregå i sola på verandaen, men det spørs om været er helt med på den planen og om jeg faktisk orker å sitte i sola hvis den dukker opp...
 
2.mai fotograf
14.mai visning
17.mai siste feiring her. Sikkert hos gubben sin tante etter toget.
18.mai FLYTTE!
22.mai eldste begynner på ny skole

Kontroller hos lege og jordmor blir det ca en i uken av, så de kan bare plottes inn rundt omkring. :p
Må også huske å melde flytting og endre eldste sitt abonnement på skolemelk.

Skal dere flytte langt? Vi skal flytte en måned etter termin ca, så juni skal vi bruke til å pakke ned så mye som mulig...Visning av leilighet blir vel ca rett etter fødsel...oh joy!
 
Skal dere flytte langt? Vi skal flytte en måned etter termin ca, så juni skal vi bruke til å pakke ned så mye som mulig...Visning av leilighet blir vel ca rett etter fødsel...oh joy!
Vi har kjøpt småbruk ca 40 minutter herfra . Ny kommune, nytt fylke. (Rett over grensa, så slipper å bytte jobb)
Mye er allerede flyttet, heldigvis. :)
 
Jordmortime, vekstkontroll (sannsynligvis x2), presentasjon på jobb, langfri ifbm 17 mai, feiring med naboene 17. mai og tur til Kreta i slutten av måneden. Mai er bra! :)
 
Vi flytter fra vestlandet til østlandet, så ja det er et stykke [emoji4] Mange logistiske utfordringer!
Ja, det er et lite stykke! Blir flyttelasset sendt med lastebil da?
Er vel litt vanskelig å kjøre att og frem slik som vi har gjort. :)
 
Back
Topp